Beantwoord

Wanneer gaat Spotify Premium in bij een abonnementswijziging?

• 14 september 2016
  • 5 reacties
  • 423 keer bekeken

Hallo,

Op dit moment heb ik "KPN SO Zorgeloos Standaard". Als ik €5 meer betaal heb ik "KPN SO Zorgeloos Premium" waar ook Spotify Premium inzit. Als ik die afsluit kan ik dan al gelijk gebruik maken van Spotify Premium? Of pas als de volgende maand opnieuw begint, dus 1 Oktober.

Groeten,
Grudgie

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 september 2016, 14:27

Hoi Grudgie, je vermoeden is juist! Omdat de wijziging naar Premium per 1 oktober in gaat, krijg je dan ook de Spotify Premium activatiecode. Als je die nu direct wilt, kan je er voor kiezen om Spotify Premium nu als extra optie aan te vragen. Je krijgt dan binnen een paar uur 2 sms'jes met daarin de activatiecode. Anders is het inderdaad nog een half maandje wachten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Direct? Helaas niet, Je moet eerst spotify handmatig activeren via de KPN site, het kan even duren voordat het verwerkt is. Gezien het een "extra optie is" kan je het tijdens een maand aanzetten 🙂
Als ik mijn abonnement wijzig gaat het pas in per 01-10-2016. Geldt dat dan ook voor Spotify? Neem aan van wel dan.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Grudgie, je vermoeden is juist! Omdat de wijziging naar Premium per 1 oktober in gaat, krijg je dan ook de Spotify Premium activatiecode. Als je die nu direct wilt, kan je er voor kiezen om Spotify Premium nu als extra optie aan te vragen. Je krijgt dan binnen een paar uur 2 sms'jes met daarin de activatiecode. Anders is het inderdaad nog een half maandje wachten!
Ja, dan betaal ik 7,50 meer voor 1500mb en Spotify en anders krijg ik 5gig meer en Spotify :P

Dan is die keuze heel makkelijk gemaakt.
Reputatie 7
Badge +28
Dat vermoeden had ik wel 😉. Maar ik wilde het toch even genoemd hebben voor de volledigheid. Fijne avond!

Reageer