Beantwoord

wedstrijdkaarten nederland - frankrijk 16-11-2018

• 14 november 2018
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Hallo,
Ik had al eerder een bericht geplaats maar wilde even zeker weten dat het allemaal klopte,
Op 2 november heb ik een mail gekregen van de KPN servicedesk waarin ik een voucher moest downloaden voor 2 wedstrijdkaarten voor Nederland - Frankrijk.
Ik heb dit inmiddels uitgeprint.
Alleen werd mij in de weken daarvoor ook duidelijk gemaakt dat de 2 wedstrijdkaarten in de brievenbus werden bezorgd uiterlijk 5 dagen voor aanvang.
Nou heb ik nog niks gekregen dus wilde ik bij deze nog 1x voor de zekerheid vragen of dit wel allemaal klopt ?
Niet dat wij dalijk teleurgesteld worden.

Mvg,

DY7
icon

Beste antwoord door Marina_ 16 november 2018, 14:19

Hoi DY7, Het klopt dat je de voucher over de e-mail hebt gekregen. Met de voucher kan je de fysieke tickets inwisselen bij het stadion 😊 Wees wel op tijd want ik heb begrepen dat zeker druk gaat worden! Heel erg veel plezier.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo DY7, Ik kan mij voorstellen dat je dit zeker wilt weten en de wedstrijd niet wilt missen. Zou je hiervoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik mijn collega's die over de transferweken gaan hierover mailen.
ik kan je dat wel prive doorgeven ik weet niet hoe dat moet ik ben niet zo technisch allemaal
Reputatie 7
Badge +19
Ik lees dat het je inmiddels gelukt is DY7! Ik heb meteen een e-mail gestuurd naar mijn collega's. Hopelijk hebben we snel een antwoord.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi DY7, Het klopt dat je de voucher over de e-mail hebt gekregen. Met de voucher kan je de fysieke tickets inwisselen bij het stadion 😊 Wees wel op tijd want ik heb begrepen dat zeker druk gaat worden! Heel erg veel plezier.

Reageer