Vraag

Welk Spotify account heb ik?

  • 7 April 2019
  • 11 reacties
  • 2844 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe kan ik zien welke Spotify accounts ik heb

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22
@Jgossen goedenavond, welkom!

Heb je een Spotify account bij Spotify zelf? Of via KPN bij een abonnement? En je hebt maar 1 Spotify account.
Bij Spotify zelf kun je zien wat voor Spotify account je hebt:



Daarna ga je naar Bibliotheek, daar zie je een tandwieltje staan, daar klik je op. Dan kom je in een andere venster:



Daarna klik je op account, en komt jou gebruikersnaam en abonnement tevoorschijn.
@Jgossen : Prima info van Dennis. Mocht je willen weten of je via KPN spotify hebt, zou je dan je profiel kunnen aanvullen en mij een seintje geven? Andere vragen zijn uiteraard ook van harte welkom!
Reputatie 1
Ik heb dus een abo via KPN en daar zit het wieltje onder Home en onder account zie je alleen je accountnaam en het type abonnement. Meer niet.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb dus een abo via KPN en daar zit het wieltje onder Home en onder account zie je alleen je accountnaam en het type abonnement. Meer niet.
Dat klopt ook, meer zie je ook niet. Wat zou je dan willen zien? 🤔
Reputatie 1
Ik heb een account bij KPN en zowel mijn vrouw als ik hebben blijkbaar een Spotify premium account onder mijn KPN account, maar ik zie nergens de gegevens. Ook niet in Mijn KPN.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb een account bij KPN en zowel mijn vrouw als ik hebben blijkbaar een Spotify premium account onder mijn KPN account, maar ik zie nergens de gegevens. Ook niet in Mijn KPN.
Dan heb je Spotify Premium, tegenwoordig heb je Spotify Familie, dan heb je allebei een profiel op Spotify.
Dan kan je vrouw een eigen lijst maken, en jij kunt een eigen lijst maken.

Bij Spotify Premium heb je maar 1 profiel.

Spotify Family:
Hier lees je er meer over, Je hebt dan 6 accounts, 1 voor je vrouw, en 1 voor jou.
Het kost dan wel € 13,99 per maand via KPN, i.p.v. € 14,99 per maand. 🙂
Reputatie 1
Waarom zou ik geld uitgeven als we nu beide een premium account onder KPN hebben maar alleen niet de account gegevens zien. Het zou toch normaal zijn als je in Mijn KPN je accounts zou zien
Reputatie 7
Badge +22
Waarom zou ik geld uitgeven als we nu beide een premium account onder KPN hebben maar alleen niet de account gegevens zien. Het zou toch normaal zijn als je in Mijn KPN je accounts zou zien
Daar ben ik het mee eens, maar waarom ze het dan niet doen..... Dat weet ik niet, ik kom ook niet verder als me Gebruikersnaam en welke abonnement ik heb. 🙂
Reputatie 1
Er wordt waarschijnlijk genoeg aan verdiend. Bedankt voor je reacties
Hoi @Jgossen . Helaas zijn de details over spotify niet in mijn kpn te vinden. Hier wordt alleen aangegeven of het in je abonnement zit. Ik ben het met je eens dat dit niet heel overzichtelijk is. Het zou ideaal zijn als alles wat met je abonnement samenhangt daar in een oogopslag te vinden was.
Ik denk dat dit komt door de manier waarop onze samenwerking met spotify is. Zij werken met codes, die je via je KPN abonnement van ons krijgt. Maar alle administratie en verzilvering van die codes gaat via hun site.
Spotify houdt dus zijn admin in eigen beheer. Wat uiteraard hun goed recht is. Ik denk dat dat de reden is waarom het niet overzichtelijk in mijn kpn is terug te vinden. Of dit in de toekomst gaat veranderen ga ik voor je navragen. Als je zeker wilt weten dat het account via KPN loopt, kun je hier inloggen. Hier staat dan aangegeven of de rekening via jouw KPN abonnement loopt. Is dat niet het geval laat het weten!


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat momenteel voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten en dan probeer ik je uiteraard verder te helpen!