Beantwoord

Wijzigen e-mailadres Spotify met nieuwe inlogcode?

• 12 juli 2018
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Goedenavond, ik heb precies hetzelfde probleem met compleet. Ook ik kan mij n mailadres niet wijzigen en weet mijn inlogcode ook niet. Ook ik zou graag een activatiecode opgestuurd willen krijgen. Vriendelijke groet Diederic
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 juli 2018, 12:06

Goedemiddag Died1974. Ik zie dat je nieuw bent op het Forum, welkom!
Ik kijk graag met je mee of ik een nieuwe activatiecode kan opsturen, dat is namelijk een kleine moeite 😉 Echter heb ik hier wel wat gegevens voor nodig, zoals je postcode, huisnummer, klantnummer (van het product waar je Spotify Premium mee afneemt) en achternaam. Wil je dit toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan kan ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Died1974. Ik zie dat je nieuw bent op het Forum, welkom!
Ik kijk graag met je mee of ik een nieuwe activatiecode kan opsturen, dat is namelijk een kleine moeite 😉 Echter heb ik hier wel wat gegevens voor nodig, zoals je postcode, huisnummer, klantnummer (van het product waar je Spotify Premium mee afneemt) en achternaam. Wil je dit toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan kan ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +21
@Died1974, ik heb geen reactie meer ontvangen en zie ook geen ingevulde gegevens in jouw profiel. Is het inmiddels zelf gelukt of kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer