Beantwoord

Wijziging abonnement extra kosten

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Badge

Ik had kpn gebeld of Spotify omgezet kon worden naar kpn family.

De vriendelijke medewerkte merke op dat ons abonnement al jaaaaren oud is. En kan goedkoper.

We betaalden voor ons glasvesel pakketje 97 euro in de maand.

 

Na de veranderingen 190 / 230 per maand . LEKKER GOEDKOPER.

 

Meneer had onbeperkt bellen er niet bij gedaan.

 

Nu krijg ik 5 tientjes compensatie op de volgende fact. 

 

Lekker verdienen zo voor kpn( staat voor KONINKLIJK).

Voel me genaaid. ( mischien voor een paar cent provisie voor medewerker)

 

Mvg  

 

Admin: titel aangepast i.v.m vindbaarheid topic

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 12:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Padtje allereerst welkom op ons forum. Als ik het goed begrijp is bij de wijziging van je abonnement de onbeperkt bel bundel niet mee gekomen en heb je hierdoor veel extra kosten gemaakt? Kan je mij aangeven of de bundel wel op de bevestiging stond die je hebt ontvangen na het wijzigen? Zou je dan ook nog je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Padtje ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag

Badge

Degene die voor mij spotify heeft omgezet heeft zo'n beetje alles eraf gegooid.

 

Zie bijlage

 

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt @Padtje voor het aanvullen van je gegevens. In dit geval kan ik verder niks meer voor je betekenen:slight_frown: . De wijziging staat duidelijk op de bevestiging. Ook is er al een coulance ingevoerd, helaas kan ik ook niet meer aanbieden dan de eerder afgesproken €50.

Reageer