Beantwoord

winactie Seaters PS4

  • 10 June 2021
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo KPN

In mei heb ik een PS4-controller gewonnen via Seaters,

van Kpn zou ik meer horen over mijn prijs, maar ik heb nog steeds geen reactie gekregen.

icon

Beste antwoord door Nadia 10 June 2021, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

In mei heb ik via Seaters een PS4-controller gewonnen, maar ik heb nog steeds geen bericht gehad van kpn .

Admin: Topics samengevoegd

Reputatie 7

Hoi Pieta, welkom op het KPN forum en gefeliciteerd met je prijs! :) 

Ik neem aan dat je je via Seaters hebt ingeschreven en vanuit daar een item in je ‘wishlist’ hebt geplaatst die je hebt gewonnen. Heb jij hierover bericht gekregen per mail? Zou je daarvan een printscreen hier kunnen plaatsen? Let op: zorg ervoor dat je persoonlijke gegevens zoals je mailadres niet zichtbaar zijn. 

Ja, ik heb een voucher met nummer gekregen en dat ik gecontacteerd wordt door KPN

Reputatie 7

Ziet dat er zo uit: 

Bovenstaande is een voorbeeld van een actuele ticket actie: Oranje Leeuwinnen: Nederland - Noorwegen van aanstaande dinsdag. 

nee, het is een voucher met nummer en de tekst van hartegefeliciteerd met de prijs

de voucher is een bevestiging van de prijs

Reputatie 7

Kun je mij de voucher per mail versturen? Dan zoeken we eerst uit of het een authentieke mail van KPN is. Ik ga er vanuit dat het allemaal gewoon klopt, en dan zal ik opzoek gaan naar de juiste marketeer die hier meer vanaf weet. Komt goed, @Pieta33. Ik stuur je via een PM het mailadres :) Ik zie graag je bericht tegemoet!

Reputatie 7

Hi @Pieta33, je hebt me via een PM laten weten dat de PS4 controller net is bezorgd.  Dat is superfijn! Heel veel plezier met je nieuwe cadeau. Ik sluit hiermee je topic af. Â