Beantwoord

Winnaar KPN sportfonds

  • 6 November 2019
  • 16 reacties
  • 246 keer bekeken

Ik heb mb's gedoneerd. Daarop heb ik n bidon en sporttas gewonnen. Ook zou ik winnaar zijn v een jbl go bluetoothspeaker. Ik zou n sms hebben gehad en n mail met daarin n code om te bestellen. Nu heb ik geen sms en geen mail gehad. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Jetje364 12 November 2019, 10:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jetje, welkom op het forum. 

Ik kan dit zeker voor je navragen. Mag ik vragen hoe je op de hoogte bent gesteld hierover en ook over de box? Dit aangezien je, als ik het goed lees, geen mailtje of sms’je hebt gehad. Ik vermoed een brief? Zou je hier een foto willen plaatsen zonder je persoonlijke gegevens? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Deze worden niet openbaar. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi ik heb ook gebeld en zou terug gebeld worden maar heb nog steeds niks gehoord

Op de doos staan 2 codes. Ik stuur je hierbij een foto.

 

*Admin, foto verwijderd i.v.m. gegevens.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik ga op basis van je gegevens dit navragen en kom hier op terug zodra ik een antwoord heb. 

Ik heb ook de brief gekregen en op mijn doos staat de jbl code . Waar moet ik deze invoeren 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Prijs gewonnen, staat dit niet in de brief aangegeven? Anders vraag ik dit hier ook even na, ben daar niet helemaal thuis in. 

Op de brief staat aangegeven dat je een email zou krijgen met code en verdere instructies om de jbl speaker te krijgen. Verder staat niks in de brief 

 

Reputatie 7
Badge +24

En de code heb je dus wel? Zou je dan die code hier willen proberen? Als je op Winkelwagen klikt krijg je de mogelijkheid om een code in te voeren. 

Code werkt niet. Is zo te zien ook de jbl go2 speaker en op winacties is het de jbl go speaker.  Snap het ook niet. Vind het maar vreemd . Heb een code op de doos staan met cijfers en speciale tekens

Heb code met 3 cijfers , dan streepje, dan 2 cijfers, dan streepje , dan 3 cijfers , dan : en 1 cijfer

Reputatie 7
Badge +24

Dan ga ik dit specifiek voor je navragen, ik zag ook 2 andere vragen hierover namelijk. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Heb profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb de vraag gesteld en wacht een antwoord af. 

Hoi Alex...ik heb een mail gekregen met instructies om te bestellen. Bedankt voor de moeite

Hoi Alex. Ik heb ook de mail ontvangen.  Bedankt

Reputatie 7
Badge +24

Top, dat bericht zie ik nu ook. Fijn om te lezen dat het gelukt is.Â