Beantwoord

Zender verdwenen, springt gelijk naar ander kanaal

  • 14 July 2020
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik heb een KPN pluspakket.

Sinds vandaag kan ik RTL Lounge niet meer op 73 krijgen.

Het verspringt van 63 meteen op 92

Is het onlangs veranderd of is het uit het pluspakket gehaald?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Zenderwijziging 14 July 2020, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Zenderwijziging,

Gek, want de zender hoort nog gewoon op 73 te zitten. Mis je nog meer zenders uit het pluspakket? Kijk even of de zender niet per ongeluk op verborgen staat.

 

Ja, ook kanaal 89 ONS o.a.

Lijkt wel of het gehele pakket is verdwenen.

Zou het komen doordat jullie onlangs wijzigingen hebben aangebracht?

Heb ook geen melding van gekregen dat er zenders werden verwijderd, wel dat er een paar bij zijn gekomen.

Hoe zie ik overigens dat er zenders per ongeluk zijn verborgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Zenderwijziging,

Staat het pakket nog wel actief onder Menu → Mijn Service → Zenderpakketten of Menu → Instellingen → Zenderpakketten?  Zo ja, geef dan de ontvanger even een reset voor deze even een minuut stroomloos te maken.

Volgens mij niet, want we hebben het opnieuw moeten bestellen. Na deze handeling stond dat het pakket is geactiveerd maar nog 

een kwartier zou duren, voordat we ernaar kunnen kijken.

Yeah.... we hebben het weer!!! 

Ik hoop alleen niet dat we dubbel moeten betalen, maar denk dat het wel goed komt. 

Er zal wel iets fouts gegaan zijn.

Bedankt in ieder geval voor de support! 👍

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Zenderwijziging. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het Pluspakket ineens verdwenen was. Ik zie dat @ChrisWissink jou al heeft verder geholpen, waarvoor dank! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je.