Zenderpakket nog niet actief

  • 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Hier zelfde probleem. Heb wel via mail bevestiging dat Videoland is toegevoegd bij pakket, maar staat na een dag nog niet in menu.

Krijg dit:

Start>mijn service>zenderpakketten>aanbod>lopende order:bestellen niet mogelijk. Op dit moment is het niet mogelijk een nieuwe order te plaatsen omdat er nog een order of wijziging loopt. U kunt het op een later tijdstip opnieuw proberen.

Dit heb ik meermaals gedaan, ook ontvanger en modem herstart, maar zonder resultaat.

Hoe los ik dit op?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Jikke Meijers, wat lastig dat het niet gelijk aanstond :-( We hebben een issue gehad waardoor de verwerking van extra zenderpakketten wat traag ging. Ik zie dat je hierover op 20 oktober hebt gebeld, sinds 21 oktober moet Videoland aanstaan. Klopt dit ook bij jou, is het beschikbaar voor je?

Ja staat sinds gisteren 22 okt. erbij.

Wil wel melden dat ik het erg vervelend vond dat ik afgelopen dinsdag na 50 min. telefonisch in de wacht te hebben gestaan bij een kpn medewerker die iets ging navragen bij een collega, eruit werd gegooid. Probleem is dan dat je diezelfde persoon niet meer aan de lijn krijgt en verhaal van voor af aan moet beginnen.

Heb het later die avond via chatmedewerker op nieuw geprobeerd, met goed resultaat gelukkig.

Reputatie 4
Badge +5

Top, mooi om te lezen! Ja ik kan me goed voorstellen dat dat niet leuk is. Het is erg druk bij ons de laatste weken waardoor je langer in de wacht moet staan dan we eigenlijk willen. Dat je maar liefst 50 minuten in de wacht hebt gestaan met als resultaat dat de verbinding wordt verbroken is niet de bedoeling en kwalijk, sorry hiervoor. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag. 

Reageer