Beantwoord

Ziggo Sport toegevoegd maar niet actief

  • 14 May 2020
  • 6 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik heb vanochtend Ziggo Totaal toegevoegd aan mijn zenderpakket. Alles ging vlot, kreeg ook een mail en alles zou binnen 15 minuten werken. Het is 7 uur later en ik heb nog geen zenders erbij. Ik heb het modem en tv kastje al even aan en uit gezet, maar nog niks.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 14 May 2020, 17:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

@Marko 

Zou je de TV ontvanger even van het stroom willen halen? En daarna opnieuw willen opstarten, dan hoop ik dat ze erbij staat. Dit is vanaf kanaal 233. 

Wat een apart moment in de geschiedenis om hem aan te zetten. Er is helemaal geen live sport momenteel. (Formule 1, Engels voetbal, Italiaans voetbal, Handbal ...)

Afgezien van deze verwondering: Het kan tot 24 uur duren. Heb je een eigen zenderlijst dan of deze uitzetten en “Alle zenders’’ zenderlijst activeren. Check ook (af en toe) de lijst verborgen zenders.

Wat een apart moment in de geschiedenis om hem aan te zetten. Er is helemaal geen live sport momenteel. (Formule 1, Engels voetbal, Italiaans voetbal, Handbal ...)

Afgezien van deze verwondering: Het kan tot 24 uur duren. Heb je een eigen zenderlijst dan of deze uitzetten en “Alle zenders’’ zenderlijst activeren. Check ook (af en toe) de lijst verborgen zenders.


17 mei begint NASCAR weer ;)

Oh, aha. Dat wist ik niet. Een van de (weinige) sporten die me dus niet interesseren.

Het werkt nu, dankjewel

Reputatie 7
Badge +22

Het werkt nu, dankjewel

Wat fijn dat het werkt, veel plezier met kijken naar Nascar. :wink:

Reageer