Beantwoord

Zit er standaard Netflix in mijn KPN abonnement?

  • 30 October 2019
  • 8 reacties
  • 262 keer bekeken

Ik ben niet zeker biedt KPN nog steeds Netflix in haar abonnementen?  Ik heb internet, televisie en mobiele telefonie bij KPN

icon

Beste antwoord door wjb 31 October 2019, 08:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Je zult zelf een Netflix abonnement bij Netflix moeten afnemen en als je dat zou willen kan je die wel via KPN betalen.

Dank je, was er eerder sprake van dat Netflix in het KPN abo zat, weert jij dat misschien nog, er staat me zoiets bij. 

 

Reputatie 7

Nee, Netflix is nooit inbegrepen geweest in een abonnement van KPN.

Je kon Netflix als optie kiezen, maar die is weer weggehaald. Een Netflix abonnement zal je bij Netflix moeten afsluiten en dan achteraf aan jouw KPN abonnement moeten koppelen als je via KPN wilt betalen of als je geen ander entertainmentpakket hebt waar je het KPN Hussel entertainmentvoordeel van €5,- voor krijgt.

dank je! fijne dag

 

Reputatie 7

Hoi @Boschc, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat wjb jouw vraag al heeft beantwoord, helemaal goed. Ik kan daar weinig aan toevoegen, dat is precies hoe de vork in de steel steekt :slight_smile:

Is het antwoord van wjb nog van toepassing?

Ik heb internet en mobiel en geen entertainmentkorting in gebruik.

Zojuist werd ik gebeld door KPN mobiel medewerker mbt m'n abbo, deze meneer vertelde dat ik het voor Netflix kan gaan gebruiken als ik Netflix via KPN afsluit. Maar hij was van mobiel en niet van thuis..kortom zoekt u dit zelf uit aub 😔

Ik heb al Netflix , en wil wel korting 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Lide77,

Netflix kan als hussel voordeel gebruikt worden. Je krijgt bij het combineren van mobiel en thuis dan €5,00 husselkorting op je optie in dit geval dan netflix. Je korting is overigens niet specifiek te koppelen aan een optie, maar je krijgt 5 euro korting op je pakket. 

Reputatie 7

Hoi @Lide77, welkom bij ons op het forum. Wat Chris aangeeft klopt helemaal, daar kan ik weinig aan toevoegen :slight_smile: