Vraag

App weerslag.nl geeft onjuiste buienradar weer

  • 10 January 2022
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

Geconstateerd is dat de APP weerslag.nl onjuiste buienradar toont. Lijkt in een dagelijks weerkerende loop te zitten. Op zelfde moment vergelijken van APP weerslag.nl met APP buienradar.nl toont twee heel verschillende beelden (heb ik foto's van gemaakt). Vergelijken van APP weerslag.nl met op laptop de website weerslag.nl toont het verschil aan. Vergelijken van APP buienradar.nl met op laptop de website buienradar.nl toont wél het juiste gelijke beeld. Conclusie: de APP weerslag.nl werkt niet goed.  Klantenservice begrijpt het probleem niet en komt niet verder dan herhaaldelijk melden “de app is niet van ons".  Domme antwoorden, geen oplossing.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @APP WEERSLAG.NL , binnen de app kun je altijd naar de makers van de app een bericht sturen, zij gaan er dan mee aan de slag. Hier heeft KPN niets mee van doen.

 

Daar denk ik dus anders over: als KPN via de TV de APP beschikbaar stelt, dan dient dat goed te werken. Uit mijn tekst blijkt duidelijk dat weerslag.nl via internet op de laptop goed werkt maar op de TV als APP beschikbaar gesteld door KPN iedere seconde een onjuist beeld heeft. Het is dus aan KPN dit op te lossen. Weerslag.nl heeft er niets mee van doen.

Je zegt niet dat het de App op de ontvanger is, je hebt het wel over laptop en buienrader app die ander beeld geven, maar via de ontvanger daar zou idd het TV team even naar kunnen kijken.

Hallo KPN, gaan we er nog wat aan doen of zit ik hier ook tegen de  muur te oreren?

Op TV APP Weerslag.nl regent het nu in de Betuwe. Maar op internet Weerslag.nl regent het nu op Texel.

Op TV APP Buienradar.nl regent het nu op Texel. En ook op internet Buienradar.nl regent het nu op Texel.

Dus TV APP Weerslag.nl nog altijd onjuist? Wanneer wordt er aktie ondernomen voordat ik weer onverwacht zeiknat regen?

 

Dat kan wel even aanlopen, KPN zal er eerst nog naar moeten kijken, dan overleggen met de App maker en het probleem vinden, dan een oplossing bedenken en dan nog de update uitrollen, en bij punt 1 zijn we nog geeneens nog geen moderator gezien hier die het door kan geven.

Dus parapluutje mee, als het dan regent kun je droog blijven.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het KPN forum, @APP WEERSLAG.NL. Hoewel de app weerslag.nl te bekijken is via de tv-ontvanger, is deze app niet in ons beheer. De app wordt beschikbaar gesteld door weerslag.nl. Dat betekent helaas ook dat wij geen invloed hebben op de werking van de app. Mijn advies is daarom om een berichtje naar weerslag.nl te sturen om aan te geven dat hun app op de KPN tv-ontvanger niet goed werkt. 

De moderator zit te liegen. Dit is de reactie van weerslag.nl:

Aangaande KPN app is bekend en zijn we inmiddels met KPN naar aan het kijken. De app is door KPN gebouwd maar haalt inderdaad momenteel verkeerde beelden op bij ons. Hopelijk is dit vd week ook opgelost.

Zoals gebruikelijk dus weer een onzin-antwoord van KPN.

Reputatie 7
Badge +17

Mijn excuses, @APP WEERSLAG.NL, ik was oprecht in de veronderstelling dat de app door weerslag.nl zelf gebouwd was. Bedankt dat je aan mij terugkoppelt dat dit niet het geval is. Fijn dat weerslag.nl en KPN inmiddels in gesprek zijn om samen tot een oplossing te komen.Â