Beantwoord

Betaal al een jaar lang voor ongevraagde Xbox game pass

  • 28 November 2022
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hallo KPN

Ik heb nooit een xbox gamepass of zoiets aangevraagd/besteld.

Ik ben vanaf juni al meerdere keren naar phonehouse geweest, daar hebben we alle abonnementen voor onze mobiele telefoons afgesloten.

Nu hebben ze daar meerdere keren het xbox abonnement uit gezet, maar het bleef maar doorlopen.

Het zou tijdens de kerstdagen 2021 besteld moeten zijn, hebben het nagekeken, maar toen was ik zelf aan het werk (in de zorg) en had mijn gsm op zak. Dus het kan ook niet dat ons 9jarige zoon dit perongeluk heeft kunnen doen, hij moet dan ook nog eens de inloggegevens moeten hebben, en die kent hij niet.

Hoe kan het dat dit abonnement zomaar op mijn gsm word aangevraagd? Dan had ik ook moeten autoriseren. Heb ik ook nooit gedaan.

Ik ben helemaal tegen betaalde spelletjes op de gsm, dus word elke keer weer boos als ik hierover spreek.

Gisteren ben ik een paar uur bezig geweest met mijn gsm en volgens mij heb ik het xbox abonnement nu gestopt. 

Kwam meerdere verhalen tegen met dezelfde situaties. 

KPN ik heb dus een jaar betaald voor iets wat ik nooit besteld heb.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 3 December 2022, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Sas19481! 

Bij iedere wijziging van je pakket krijg je een bevestiging. Ook is dit terug te zien in je MijnKPN. Als laatste staat de optie op je factuur. Wil je deze nakijken en zien wanneer de Xbox Gamepass is toegevoegd?

Verder is de Phone House een prima plek om een abonnement aan te vragen. Maar voor service is het beter om ons direct te bellen. Dit kan gratis via 0800-0402. Onze medewerkers hebben meer mogelijkheden dan die van de Phone House.Â