Beantwoord

Bij activeren van Spotify Family krijg ik melding dat ik Premium al geactiveerd heb

  • 1 October 2023
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

In mijn kpn abonnement heb ik mijn premium account omgezet naar een family account, ik heb de mail gekregen om deze te activeren met mijnkpn. Als ik naar de link ga zegt hij dat mijn account al geactiveerd is ookal staat er op mijn spotify account dat ik nogsteeds alleen een premium account heb. Hoe wijzig dit ?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 5 October 2023, 13:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Spotifyvragen Hi en van harte welkom op ons forum!

Dat klopt helemaal. Als je al Spotify Premium via ons had, en je wisselt naar Spotify Family, dan hoef je niet opnieuw te activeren. Je hebt Spotify al eens geactiveerd, dus dat hoeft niet opnieuw. Het enige dat je hoeft te doen, is het abonnement wijzigen via MijnKPN. Zo te lezen heb je dat al gedaan. Het kan tot een maand duren voordat je abonnement omgezet wordt naar Family omdat Spotify de verandering moet verwerken.

Hij is volgens mij nogsteeds niet omgezet

Reputatie 7
Badge +19

@Spotifyvragen Dat zou kunnen inderdaad:

…... Het kan tot een maand duren voordat je abonnement omgezet wordt naar Family omdat Spotify de verandering moet verwerken.

 

Reageer