Beantwoord

Bij Spotify family kan ik geen familieleden uitnodigen

  • 19 June 2022
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Spotify premium account family zichtbaar in mijn KPN maar niet op spotify dus kan geen familieleden uitnodigen 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 June 2022, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Zie je in Spotify wel dat je een premium account hebt?

Ik vermoed dat je twee accounts hebt, en nu bent ingelogd met degene die je niet via KPN hebt.

Bedankt voor de reactie, maar heb net weer even gekeken op mijn account en die geeft aan dat het via KPN loopt. Dus helaas is dat het niet 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Mikedg, ik begrijp dat je in MijnKPN wel ziet staan dat je Spotify Family hebt, maar dat je toch geen familieleden kunt uitnodigen. Klopt dat?

Goed dat je op advies van @Digi Daisy al ingelogd hebt bij Spotify. Ik lees dat je daar wel ziet dat jouw abonnement via KPN loopt, dat is prima. Staat daar dat je een Premium of Family abonnement hebt? En wat gebeurt er als je via deze stappen familieleden probeert uit te nodigen? Als het niet lukt, laat dan zo precies mogelijk weten wat er gebeurt en waar je op vastloopt.