F.A.Q.

Black Friday Deals KPN 2021

  • 15 November 2021
  • 145 reacties
  • 6271 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2021
Reputatie 7
Badge +17

De Black Friday Deals bij KPN zijn er weer. Wil je weten wanneer je jouw welkomstcadeau ontvangt, of heb je andere vragen over de levering? Lees dan snel verder. Benieuwd naar welke deals we dit jaar hebben? Je leest in dit topic alles over de aanbiedingen voor Internet/TV en Mobiel. 
 


Black Friday deals voor KPN Thuis

Je kunt kiezen uit één van de volgende gratis welkomstcadeaus bij een nieuw KPN Thuis abonnement:

  • 2 SuperWifi punten;
  • Philips Smart TV (32PFS6906-12);
  • X-box Series S;
  • 6 maanden voor € 35,- per maand


​​​​​​​Black Friday deals voor KPN Mobiel

Ook voor KPN Mobiel hebben we een aantal mooie acties. Kijk voor het actuele aanbod en alle mobiele acties op kpn.com/shop.


Apple AirPods bij iPhone 13 Mini en iPhone 13

Krijg € 100,- korting op Apple AirPods (2e generatie) bij aanschaf van een iPhone 13 mini of iPhone 13. Je betaalt dan geen € 149,- maar slechts € 49,- voor jouw Apple AirPods.

Wil je na aanschaf van jouw nieuwe toestel gebruikmaken van deze korting? Bestel dan jouw AirPods met korting via het AirPods aanmeldformulier. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.

Voor meer informatie, kijk op actie.kpn.com/airpods.

 

Levering Black Friday welkomstcadeau


Levering Philips Smart TV en X-box Series S

Heb je bij jouw nieuwe abonnement gekozen voor de Philips Smart TV of X-box Series S? Dan wordt de levering van jouw welkomstcadeau verzorgd door onze partner Sidekix. Enkele dagen na activatie van jouw KPN Internet/TV abonnement ontvang je van ons een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen. 

Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur bereikbaar op telefoonnummer: 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

Levering SuperWifi

Toch gekozen voor de 2 SuperWifi punten? Deze worden geleverd bij het installatiepakket.
 

Levering Apple AirPods

De levering van de AirPods gaat ook via Sidekix. Voor verdere vragen over de levering kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

 

Veelgestelde vragen

Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?

De acties hierboven gelden alleen voor nieuwe klanten. Maar we hebben natuurlijk ook aan onze bestaande klanten gedacht! 

We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Zo heb je keuze uit:

  • Film1 de eerste drie maanden gratis (Hussel) of de eerste drie maanden 50% korting (abonnementen van vóór oktober 2019)
  • Pluspakket, Opnemen pakket, Duits pakket, Hindi pakket, Turks pakket, Erotiek pakket, Gay pakket of Kids pakket de eerste drie maanden gratis
  • Ziggo Sports Totaal de eerste drie maanden 50% korting
  • KPN Veilig (12 licenties) of Xbox Game Pass Ultimate de eerste drie maanden gratis
  • Bel Onbeperkt Online (NL) de eerste maand gratis

Aanzetten doe je eenvoudig zelf via MijnKPN of via het iTV menu. Je kunt meerdere opties kiezen, maar je kunt een optie alleen gratis aanzetten als je deze nog niet in jouw pakket hebt zitten.

Goed om te weten: jouw gekozen extra opties eindigen niet automatisch bij afloop van de actieperiode. Je dient de optie zelf stop te zetten via MijnKPN. Wel ontvang je van ons één maand voor afloop van de actie een e-mail ter herinnering. Bevalt de optie niet, dan kan je deze tijdig stopzetten.


Ik heb gekozen voor de Philips Smart TV of X-box Series S als welkomstcadeau, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

De welkomstcadeaus worden een werkdag na activatie van jouw diensten toegestuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen.  Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau adviseren we je contact met Sidekix op te nemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

Is het inmiddels langer geleden dat jouw diensten zijn geactiveerd en heb je nog geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze telefonische klantenservice via 0800 0402 (gratis).

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL, wat nu?

Wat vervelend dat jouw pakket is zoek geraakt! Neem contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

 

Meer informatie KPN SuperWifi

Kies je voor twee gratis KPN SuperWifi punten bij jouw nieuwe abonnement? KPN SuperWifi is dé oplossing voor goede en snelle wifi in huis. Met KPN SuperWifi heb je overal in huis de optimale wifisnelheid, zonder kabels te trekken.
 

Met KPN SuperWifi creëer je, samen met het KPN modem, de KPN Thuis app en de KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel wifinetwerk.

Deze deal direct scoren? Kijk dan snel op kpn.com. Of wil je graag eerst meer lezen over KPN SuperWifi? Neem dan gerust het topic over gebruik en installatie van KPN SuperWifi door.

 

Specificaties Philips Smart TV

Lekker lui op de bank hangen en jouw favoriete series en films bekijken? Het kan met deze Philips Smart TV 32PFS6906-12.

  • 32 inch TV met 3-zijdige Ambilight
  • Zilverkleurige rand, slanke voetjes
  • Levendige kijkervaring in Full HD LED
  • Te gebruiken met Dolby Atmos soundbars
  • Content binnen handbereik door Android TV
  • Online tv kijken met de gratis KPN Smart TV app

 

Specificaties X-box Series S

Of ben je een gamer en kies je toch liever voor de X-box Series S?

  • Download online games en sla ze digitaal op op de Series S
  • NVM Express SSD opslag, de laadtijden zijn korter dan ooit
  • Speel in Full HD en QHD resolutie (1440p)
  • Wordt geleverd met 1 controller

 

 

Veel plezier met jouw Black Friday Deal! Heb je verder nog vragen? Stel ze vooral hier onder.

Laatste update: 20-01-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

145 reacties

Hoi Allemaal, en @Denise_ 

Ben nooit de snelste geweest.:wink:

https://www.kpn.com/aanbiedingen/black-friday.htm

Black Friday deals bij KPN! Kies van 15 november t/m cyber monday voor een Xbox Series S of Philips Smart TV bij Internet en TV. Of ga voor hoge kortingen op de nieuwste smartphones, € 100,- korting op Airpods bij de iPhone 13 of scherpe Sim Only deals. Pak ze, voor je te laat bent!

Rennen dus. :joy:

 

Admin: samengevoegd met het Black Friday topic

Even uit nieuwsgierigheid…. Vorige week was mijn verlengaanbod: 25 euro voor Unlimited. Er was geen actie. Nu is er wel een actie en nu betaal ik nog steeds 25 euro. Beetje raar toch?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik wilde al langer mijn mobiele abo verlengen, maar toch even de Black Friday-deals afgewacht. Vandaag de Black Friday-mail gekregen en meteen de deals bekeken.

Mijn abo verlengd: 2 euro goedkoper én meer data. :grinning:

Dat is lekker dan KPN, unlimited data en onbeperkt bellen was 25 euro met korting nu 30 euro lol KPN wie houden jullie voor de gek eigenlijk en voor een allen die het niet geloven google het 🙂 laat je niet gek maken met die zogenaamde korting

Dat is lekker dan KPN, unlimited data en onbeperkt bellen was 25 euro met korting nu 30 euro lol KPN wie houden jullie voor de gek eigenlijk en voor een allen die het niet geloven google het 🙂 laat je niet gek maken met die zogenaamde korting

Ja haha, ik zie het. Vorige week was het 25 zonder enige deal. Gisteren met 2,50 korting ook. En nu 30. 

 

Beetje onzin actie...

Reputatie 7

Het is sowieso weer een heerlijke chaos bij KPN.

Zonder Hussel korting kost het unlimited abonnement geen €35,- maar €32,50 per maand. 

En met Hussel korting kost het abonnement geen €32,50 maar €30,- per maand...

...terwijl er €7,50 Hussel korting gegeven zou moeten worden.

 

Maar wacht ... daar komt de heerlijke chaos ... het unlimited abonnement is nog maar 0GB groot :thinking: en dus wordt er maar €2,50 Hussel korting berekend.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Chance@hvl en @wjb! Inderdaad chaos, want het aanbod klopt nu niet. Ik heb de fout intern doorgegeven en ga er vanuit dat het snel gecorrigeerd wordt.

Hallo Shyrin,

Dank. Even voor de duidelijkheid? Wat is het juiste aanbod dan wel?

 

Reputatie 7
Badge +24

Heel die shop is een rommeltje momenteel. Wat moet je hier van denken?

 

Reputatie 4
Badge +2

Beste KPN,

 

Geldt de Ziggo Sport Totaal aanbieding eerste 3 maanden gratis ook voor vaste klanten van KPN als je al een abonnement hebt? Zo ja, hoe werkt dat dan? Moet ik de optie dan even uitzetten en vervolgens na jullie verwerking weer aanzetten?

 

Graag even een reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan inderdaad zoals je omschrijft. Alleen dan niet gratis, maar voor de helft. 

Hoi @Nick83 , en andere.

 

Heel die shop is een rommeltje momenteel. Wat moet je hier van denken?

 

Och @Nick83 
Overal kleine foutjes, tijdens deze hectische bijna voor niets periode.
 

Je komt van alles tegen.

:joy:

Reputatie 7

Potverdorie, zo goedkoop is die Sonos Hub nog nooit geweest. :joy:

Ah, een nieuw “waarom zij wel en wij niet topic”! :innocent:

Reputatie 4
Badge +2

@Bart_Z Maakt het dan nog uit wanneer ik het aan- en uitzet? Moet dat aan het eind van de maand of kan het nu ook om optimaal te profiteren van de 3 maanden korting? (NB volgens mij stond vanmorgen ziggo sport totaal nog in het andere rijtje met aanbiedingen en is er nu een aparte regel van gemaakt, maar dit terzijde, het blijft een leuke en mooie korting!😉).

Wel grappig

Ik heb de volgende pakketten vanaf 03-11-2021 al actief 

Pluspakket gratis 

Film1 gratis 

Bel onbeperkt gratis 

Ziggo sport voor 7,49 per maand (ondanks dat ik een f1tv abonnement heb) 

Dat voor een periode van 3 maand 

Kpn heeft nog meer kortingen maar daar heb ik geen belangstelling voor 

Toch weer een leuke optie voor de vaste klanten 

Bedankt kpn 🍺👍

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Bart_Z Maakt het dan nog uit wanneer ik het aan- en uitzet? Moet dat aan het eind van de maand of kan het nu ook om optimaal te profiteren van de 3 maanden korting? (NB volgens mij stond vanmorgen ziggo sport totaal nog in het andere rijtje met aanbiedingen en is er nu een aparte regel van gemaakt, maar dit terzijde, het blijft een leuke en mooie korting!😉).

Als je het al langer dan een maand hebt op dit moment, kun je het nu opzeggen en daarna direct aanzetten. 

Tip

als je het pakket al hebt lopen (langer als een maand) 

Kun je deze uit zetten en dan weer aan zetten 

Dan heb je de 3 maand actie (op dat pakket) 

Zo heb ik dat met pluspakket gedaan 

En geniet van deze actie 👍

Wij willen graag het Ziggo Sport Totaal Pakket activeren nu met de aanbieding, maar krijgen telkens een foutmelding.

Als we het via de tv proberen, krijgen wij de foutmelding "STB-WG-14 in beeld.

Modem gereset, evenals de twee tv ontvangers.

Via de app en website krijgen wij bij het activeren te zien dat het vanwege een technische fout niet lukt.

 

Uit "nood" zondag een losse wedstrijd F1 gekocht en dat lukte wel, maar dat is natuurlijk wel een duur grapje als het telkens zo moet..

 

Heeft iemand de gouden tip om het alsnog werkend te krijgen? Alvast bedankt! :relaxed:

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Mar_tine, lastig dat het aanzetten van het Ziggo Sports Totaal pakket niet lukte! Ik lees dat je het via de tv-ontvanger en via de app geprobeerd hebt. Maakt het verschil als je via een internetbrowser inlogt in MijnKPN en het dan probeert aan te zetten? Als het niet lukt, geef hier dan een seintje, dan zetten wij het zenderpakket met 3 maand korting voor je aan :)

@Alexandra Via een internetbrowser lukt het helaas ook niet. Als je het kan aanzetten graag :slight_smile: Enig idee waarom het niet lukt of nog iets wat we kunnen proberen om het op te lossen? Wel zo makkelijk mochten we nog een ander pakket in de toekomst willen activeren. :wink:

Reputatie 7
Badge +20

@Mar_tine, duidelijk! Ik weet niet precies waarom het niet werkt, volgens mij doorloop je alle stappen goed maar loopt er achter de schermen even iets niet helemaal goed.

Ik heb hem nu in ieder geval aangezet! Je krijgt er nog een bevestiging van!

Badge +12

@Thomas klopt het dat de aansluiting binnen 3 maanden gerealiseerd dient te zijn om in aanmerking te komen voor deze deals?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SledgehammerNL niet voor zover ik weet. Zie je dat ergens staan?

Badge +12

Hoi @SledgehammerNL niet voor zover ik weet. Zie je dat ergens staan?

Als ik een bestelling in wil voeren dan is de uiterste opleverdatum 16 februari 2022. maximaal 3 maanden dus. In de actievoorwaarden zie ik het echter nergens staan.