Vraag

Black friday deals voor bestaande klanten?

  • 25 November 2022
  • 32 reacties
  • 846 keer bekeken

Waarom kunnen bestaande, trouwe klanten geen gebruik maken van de black friday deals?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Daarom zei ik ook bij de meesten ;). 

Nou, je was toch heel stellig dat het bij een budget-provider niet mogelijk is, een eigen modem te gebruiken. Dat is bij de meeste dus wél het geval.

 

De Experiabox V10 wordt door velen als het beste modem van KPN gezien en bij bestaande klanten van KPN wordt het ook niet actief vervangen door de Box12. En verder is de Arris VIP2952 ook nog een bij KPN veel gebruikte ontvanger. Al met al is de apparatuur van de budget provider dus net zo goed (of slecht) als die van KPN

Bestaand wel, maar als je nieuwe klant bent krijg je ook de nieuwste spullen. 
 

Maar als bestaande klant krijg je de nieuwste spullen niet. Blijft dus de vraag, waarom je dan - volgens jou - qua apparatuur bij een budget provider slechter af bent, ook al krijg je niet de nieuwste apparatuur. 

Je kunt ook gewoon opzeggen en elders "teleurgesteld " worden. 

En waarom zou ik elders dan “teleurgesteld” worden? Ik vermoed dat je bedoelt, dat er elders ook geen kortingen aan bestaande klanten wordt gegeven, maar als je m’n eerdere reacties in dit topic lees, gaat dat daar helemaal niet over.

Eens Ziggo doet ook niks voor bestande klanten en Tmobile ook niet

Dat is helemaal waar. Maar je zou ook kunnen willen dat KPN een eigen koers vaart en niet achter de conculega’s blijft aanhobbelen. 

Wat zou er bijvoorbeeld op tegen zijn, als KPN vaste klanten de mogelijkheid biedt, af te zien van de maandelijkse ‘cadeautjes’ en in ruil daarvoor bij verlengen een korting geeft? Slecht idee natuurlijk omdat de conculega’s dat ook niet doen maar als bijvoorbeeld Ziggo dat volgend jaar wél doet, dan moet KPN dat ook doen?

Reputatie 7
Badge +8

@ChrizzieyHet is wat magertjes als ik het vergelijk met mijn Telfort tijd zeg maar. Toen belde ik ze als mijn abonnement weer verlengd mocht worden en kon er altijd wel een leuke korting vanaf. Dat was leuk want net voordat KPN de boel overnam kon ik mijn thuis abonnement verlengen met 12 maanden 50% korting.

Misschien is dat ook de reden dat Telfort nu niet meer bestaat. Ze gaven veel te veel korting waardoor er te weinig verdient werd en ze hun eigen broek niet meer omhoog konden houden.

Dit lijkt meer op een reactie vanwege een bepaalde aversie tegen Telfort dan op feiten gebaseerd.

Reputatie 7
Badge +16

Maar als bestaande klant krijg je de nieuwste spullen niet. Blijft dus de vraag, waarom je dan - volgens jou - qua apparatuur bij een budget provider slechter af bent, ook al krijg je niet de nieuwste apparatuur. 

Nee klopt, oftewel deels, als je 6 maanden het 4K neemt krijg de de Arris VIP5202.  Maar buiten dat om is het natuurlijk ook niet milieuvriendelijk om bergen apparatuur zomaar te wisselen. 

Maar goed deze discussie leid nergens naar toe. Men is hier puur en alleen op zoek naar korting. Dus dan is overstappen de enige optie die nog openstaat.  Ik ben nog steeds blij dat KPN geen korting geeft, puur om het feit dat andere klanten dit mogen gaan betalen. KPN is immers een bedrijf, die kosten moeten ergens weggehaald worden. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik en mijn vrouw kregen dit weekend een sms dat we 5Gb gratis krijgen.

Dus zo af en toe toch echt wel iets buiten de maand kadootjes om kennelijk.

Het kwam mij erg goed uit, waren weekend weg geweest en hadden daar geen wifi.

Dus data was op en zat op net begonnen maand...

Reputatie 7
Badge +8

Maar als bestaande klant krijg je de nieuwste spullen niet. Blijft dus de vraag, waarom je dan - volgens jou - qua apparatuur bij een budget provider slechter af bent, ook al krijg je niet de nieuwste apparatuur. 

Nee klopt, oftewel deels, als je 6 maanden het 4K neemt krijg de de Arris VIP5202.  Maar buiten dat om is het natuurlijk ook niet milieuvriendelijk om bergen apparatuur zomaar te wisselen. 

Misschien is het dan vanuit milieuoverwegingen juist goed om over te stappen. Dan verdwijnt bewezen goede apparatuur niet op de schroothoop.

Maar goed deze discussie leid nergens naar toe. Men is hier puur en alleen op zoek naar korting. Dus dan is overstappen de enige optie die nog openstaat.  Ik ben nog steeds blij dat KPN geen korting geeft, puur om het feit dat andere klanten dit mogen gaan betalen. KPN is immers een bedrijf, die kosten moeten ergens weggehaald worden. 

Ik reageer in deze discussie op een eerdere post van jou, waarin je veel en stellig beweert maar waar ik vraagtekens bij zette. En terecht blijkt nu.

En prima, als je echt gelooft dat KPN geen korting geeft, dan geloof je waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2158806/last

Fijne Sinterklaasavond. 

Reputatie 7
Badge +16

dan geloof je waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas.

Ja.

Reputatie 7
Badge +19

@Berteman Ik haak toch even in. Het is prima om hier (opbouwend kritische) discussies te voeren onderling. Daar is het forum voor bedoeld. Het is alleen niet de bedoeling om daar een onvriendelijke of sarcastische toon aan toe te voegen. Dat is nergens voor nodig en helpt ook niets in het gesprek of de sfeer hier. Dit staat ook in onze forumhuisregels

 

Wat betreft de Black Friday deals, die vind je hier. Ze zijn grotendeels voor nieuwe klanten maar er zitten ook opties voor bestaande klanten bij:

De acties voor Internet en TV gelden alleen voor nieuwe klanten. De acties voor Mobiel gelden voor zowel nieuwe als verlengende klanten.

We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Zo heb je keuze uit:

  • HBO Max 3 maanden gratis;
  • Opnemen pakket, Duits pakket, Hindi pakket, Turks pakket, Erotiek pakket, Gay pakket of ESPN Compleet de eerste 3 maanden gratis;
  • Pluspakket of Ziggo Sports Totaal 1 maand gratis; of
  • Film1 3 maanden 50% korting

 

Verder lees je op ons forum ook elke maand wat het Kadootje van KPN is, speciaal voor vaste klanten.