Beantwoord

E-mails worden naar mijn bewindvoerder verzonden, hierdoor loop ik de gratis acties mis

  • 14 May 2022
  • 10 reacties
  • 122 keer bekeken

Doordat ik een abonnement bij KPN heb heb ik recht op gratis extra's deze worden naar mijn. Bewind gemaild en deze heeft geen tijd om dit steeds door te mailen ofzo en kon had er net aan de telefoon geen oplossing voor ik vind het al duur zat 50 euro per maand ik wil graag gebruik maken van mijn gratis extras

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 May 2022, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Josia 

Helaas zou dit toch via jou bewindvoerder geregeld moeten worden. KPN mag hier niet van afwijken, ik ben dan ook bang dat KPN deze dingen niet met jou mag regelen. Sorry voor deze antwoord maar ik kan het helaas niet mooier maken. 😔

Hallo @Josia welke gratis extra’s had je dan in gedachten, ik kan ze als bestaande KPN-klant niet vinden?

 

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u niet inloggen op MijnKPN? 

Reputatie 7
Badge +22

Kunt u niet inloggen op MijnKPN? 

@Nick83 Klanten die onder bewind staan kunnen geen wijzigingen doorvoeren op hun abonnement:

Enkel de bewindvoerder kan voor @Josia een abonnement bestellen. De bewindvoerder heeft de optie om zich aan te melden als bewindvoerder voor jou via de speciale pagina en vervolgens via de winkel een bestelling te plaatsen. De bewindvoerder kan ook een bestelling plaatsen via de website van kpn en dan neemt de financiële afdeling nog contact op voor een extra check. 

Josia, in elk geval is het niet mogelijk dat jijzelf een bestelling doet. Die zal niet goedgekeurd worden. 

Reputatie 7
Badge +24

Als je niet in kunt loggen op MijnKPN, dan heeft het ook niet veel zin om die emails te ontvangen. Want voor de meeste acties van KPN moet je inloggen op MijnKPN om deze te activeren.

Reputatie 7
Badge +22

Als je niet in kunt loggen op MijnKPN, dan heeft het ook niet veel zin om die emails te ontvangen. Want voor de meeste acties van KPN moet je inloggen op MijnKPN om deze te activeren.

Dit kan de klant alleen doen als de bewindvoerder daar toestemming voor geeft, aangezien dat je via MijnKPN ook dingen kunt bestellen wat geld kost. Eigenlijk zou KPN voor een e-mailaccount andere inloggegevens moeten aanmaken, zodat er wel met een e-mailprogramma gewerkt kan worden.

Reputatie 7
Badge +24

 

Eigenlijk zou KPN voor een e-mailaccount andere inloggegevens moeten aanmaken, zodat er wel met een e-mailprogramma gewerkt kan worden.

Email accounts hebben ook andere inloggegevens dan MijnKPN. Zodoende is het bijvoorbeeld ook mogelijk om e-mailaccounts voor je kinderen te maken zonder dat deze in kunnen loggen op MijnKPN of op elkaars emailaccount. Maar daar gaat dit topic niet over.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Josia, welkom op het forum! Als ik je bericht zo lees, dan denk ik dat je hebt over de nieuwsbrieven met leuke extraatjes, en de Kadootjes van KPN. Klopt dat? 

Helaas is het inderdaad zo dat we geen onderscheid kunnen maken in het soort digitale post. Dat betekent dat als je een bewindvoerder hebt die als contactpersoon ingesteld staat, deze alles ontvangt. Facturen, maar dus ook nieuwsbrieven en dergelijke. Je zou met je bewindvoerder kunnen overleggen of hij deze post tijdiger kan doorsturen. Daarnaast kun je van de Kadootjes van KPN ook via het forum op de hoogte blijven. We schrijven er elke maand een topic over in onze forumcategorie Extra Diensten. Dit is het topic van deze maand: 

Wel is het zo dat het vaak nodig is om met je KPN Account in te loggen om een extraatje te kunnen claimen of activeren. Het kan dan zijn, vanwege je bewindvoering, dat je dit ook niet zelf kunt doen. Je zult dan alsnog met je bewindvoerder hierover contact moeten opnemen. 

Dank jullie wel voor alle informatie en hulp dankjewel

Reputatie 7
Badge +22

Dank jullie wel voor alle informatie en hulp dankjewel

Graag gedaan @Josia. 👍🏼