Kadootje van KPN

Een vroeg Kadootje van KPN maart 2023

  • 17 February 2023
  • 1 reactie
  • 5596 keer bekeken
Een vroeg Kadootje van KPN maart 2023
Reputatie 7
Badge +19

We zijn blij met trouwe klanten zoals jij. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! Het Kadootje van KPN voor maart komt al vroeg en staat in het teken van Nationale Complimentendag. Daarom krijg je van ons een gratis Greetz kaart. Wie stuur jij een lief complimentje via de post?

 

Stuur een complimentje via Greetz

Op 1 maart 2023 is het Nationale Complimentendag. Een extra mooi moment om je dierbaren te laten weten dat je aan ze denkt. Maar denk ook aan een verjaardag of de geboorte van een kleine. Er is altijd wel een reden om iemand te verrassen! Daarom krijg je van ons een gratis Greetz kaart, ter waarde van €3,49. Alleen de postzegel betaal je zelf.

Tip! Maak je kaart nog persoonlijker met eigen foto’s en tekst. 

 

 

Hoe stuur ik de gratis kaart?

  • Ga naar kpn.com/kadootje
    of open je Kadootje in de aanbod tab van de MijnKPN app
  • Log in met je KPN ID en vul je e-mailadres in
  • Claim je persoonlijke code om 1 gratis kaart te sturenOntvang de code per e-mail
  • Ga naar greetz.nl of open de Greetz app
  • Kies je kaart, voer de code in, betaal de € 1,01 postzegel en verstuur!

We wensen je veel plezier met het sturen van een complimentje 💚

 

Veelgestelde vragen

Wanneer geldt dit Kadootje?
Van 15 februari t/m 31 maart 2023 is Kadootje van KPN een samenwerking met Greetz.

 

Tot wanneer is mijn persoonlijke code geldig?
De persoonlijke code is geldig t/m 31 maart 2023.

 

Kan ik de kaart zelf nog aanpassen met bijvoorbeeld een eigen foto? 
Ja dat kan. Op de kaarten waar een foto op staat kan je zelf bepalen welke foto dat wordt. Uiteraard geldt dat ook voor de teksten op de kaart. 

 

Kan ik meerdere kaartjes gratis laten versturen?
Nee, je kunt met jouw persoonlijke code één gratis kaart versturen.

 

Kan ik ook een duurdere kaart uit het Greetz assortiment uitkiezen? 
Alle kaarten t/m EUR 3,49 kunnen worden gekozen inclusief personalisatie zoals een foto. Grotere kaarten en cadeaus zoals ballonnen kunnen niet worden gekozen.

 

Heb ik een Greetz account nodig?

Ja, voor het personaliseren en versturen van je kaart heb je een Greetz account nodig. Maak gratis je account aan op www.greetz.nl of gebruik een bestaand account.

 

Wat moet ik doen als mijn code niet werkt?
Kom je er niet uit met jouw code, neem dan contact op met onze klantenservice via het gratis nummer 0800-0402.


1 reactie

Reputatie 1

Super deze actie 

Reageer