Vraag

Er zijn opnames verdwenen zonder te wissen (greys anatomy en New Amsterdam)

  • 1 June 2022
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedeavond,

 

Ik mis uit het niets de series greys anatomy en New Amsterdam. Vanmiddag nog een aflevering gekeken en wilde nu verder kijken maar ze staan er niet meer tussen. Ook niet naar een frisse start of herstarten. Het zijn de afleveringen van afgelopen weken/maanden. As 7 juni word de volgende aflevering weer opgenomen. Maar dat heeft geen zin want zo ver ben ik nog lang niet met terug kijken. Hoe kan dit zomaar? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik lees graag mee of er een oplossing is of komt. Al vrees ik van niet. Enorm balen!!!

Over New Amsterdam ben ik al meer deze klacht tegen gekomen. Alleen afleveringen die maximaal een week geleden zijn uitgezonden kunnen mogelijk terug geplaatst. 

New Amsterdam is beschikbaar via Videoland ( 3 seizoenen ).
En bij NLziet seizoen 4.

Alle 18 seizoenen van Grey's Anatomy zijn alleen te zien bij (eigenaar) Disney. Disney+ dus.

Als ik bij NLziet kijk zijn hiervan tussen 17 december en 31 mei geen uitzendingen geweest. Volgende uitzending 7 juni 20:30 uur.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Carolaafstandbediening en @JackelienB, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Ik heb dit, inderdaad naar aanleiding van andere klachten, uit laten zoeken. De betreffende collega gaf aan dat van Greys Anatomy aflevering 14 mist. Die is helaas ook niet meer terug te halen. Van de andere afleveringen herkennen we dit niet. De vraag is dan ook of er toch iets aan jullie kant misgegaan kan zijn óf dat er wellicht te veel opnames waren: als je 100% van de opname capaciteit hebt gebruikt dan worden de oudste opnames verwijderd. Begrijp ik goed dat ze bij jullie allemaal weg zijn?

 

Mocht dit niet het geval zijn, willen jullie dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? We geven jullie voorbeelden dan graag door. Zoals Peter aangeeft, zullen ze vermoedelijk niet meer terug te halen zijn. Hij geeft goede tips waar jullie anders terecht kunnen voor het terugkijken. 

Ook ik heb hier last van! Alle Grey's anatomy en New Amsterdam afleveringen ineens weg.  @kpn nee mijn opname capaciteit was niet vol en nee ze zijn niet ouder dan een jaar. Het gaat om beide hele seizoenen. Wat is de oplossing?

Beste @Carolaafstandbediening en @JackelienB, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Ik heb dit, inderdaad naar aanleiding van andere klachten, uit laten zoeken. De betreffende collega gaf aan dat van Greys Anatomy aflevering 14 mist. Die is helaas ook niet meer terug te halen. Van de andere afleveringen herkennen we dit niet. De vraag is dan ook of er toch iets aan jullie kant misgegaan kan zijn óf dat er wellicht te veel opnames waren: als je 100% van de opname capaciteit hebt gebruikt dan worden de oudste opnames verwijderd. Begrijp ik goed dat ze bij jullie allemaal weg zijn?

 

Mocht dit niet het geval zijn, willen jullie dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? We geven jullie voorbeelden dan graag door. Zoals Peter aangeeft, zullen ze vermoedelijk niet meer terug te halen zijn. Hij geeft goede tips waar jullie anders terecht kunnen voor het terugkijken. 

Alle afleveringen zijn inderdaad verdwenen. Bij Greys Anatomy was ik bijna ‘bij’. Ik was gebleven bij aflevering 10 van seizoen 18. Van New Amsterdam zijn alle afleveringen van het laatste seizoen verdwenen. En nee, de opslag was nog lang niet vol. Ik had nog zeker meer dan 80% over.

@Peter bedankt voor het meedenken waar we de afleveringen terug kunnen kijken. Zou allemaal niet nodig moeten zijn als KPN de afleveringen gewoon niet had verwijderd… nu moet ik nood gedwongen een Disney+ abonnement afsluiten.