Vraag

Eredivisie bal en tickets gewonnen voor Ajax-PSV via Seaters maar nog niets ontvangen

  • 5 November 2022
  • 25 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik heb twee tickets gewonnen voor Ajax-PSV maar na het tijdig bevestigen van deze tickets en het betalen van de eigen bijdrage heb ik niks meer vernomen van Seaters.

KPN verwijst mij naar Seaters en Seaters reageert niet meer, zelfs niet na meerdere reminders…

Wedstrijd is morgen al… wat te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Dat gaat niet meer lukken, vrees ik voor u. Toch maar via TV kijken dan. Er zijn vaker klachten over dat Seaters clubje en denk dat KPN daar ook beter mee kan stoppen.

Reputatie 2

Dat gaat niet meer lukken, vrees ik voor u. Toch maar via TV kijken dan. Er zijn vaker klachten over dat Seaters clubje en denk dat KPN daar ook beter mee kan stoppen.

Dat zou ongelofelijk triest zijn, win je eens kaarten twv €75 per stuk en dan ontvang je ze niet eens. Ik wacht ook nog steeds op de gewonnen officiële eredivisie bal uit juli…. Normaal nooit geen problemen met Seaters….

Reputatie 2

Kaarten gewonnen voor Ajax-PSV morgen maar nog niks ontvangen… eigen bijdrage wel al betaald maar nog geen tickets… wedstrijd is morgen…. Wat nu?

Reputatie 2

Hallo,

in Juli (!!) al een officiële eredivisie bal gewonnen via Seaters maar nog steeds niet ontvangen. Wanneer word deze eindelijk verstuurd? Seaters is niet bereikbaar…. Meerdere reminders…. Geen reactie.


Admin: bericht en reacties samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jordik99 ,

Seaters is wel bereikbaar via hun helpdesk.

Misschien lukt het via het formulier? https://seaters.zendesk.com/hc/nl/requests/new

En anders kun je proberen ze een mailtje te sturen: helpdesk@seaters.com

 

Een alternatief is om contact te zoeken met sidekix.  Die doen de verzending van de ballen:

https://www.sidekix.nl/en/contact/

Reputatie 1

Kaarten gewonnen voor Ajax-PSV morgen maar nog niks ontvangen… eigen bijdrage wel al betaald maar nog geen tickets… wedstrijd is morgen…. Wat nu?

Goedemorgen,

De kaarten zijn al verdeeld dus ik denk dat je dan helaas geen kaarten hebt voor morgen… Ik had ze afgelopen dinsdag namelijk al.

Of je moet de Ajax app downloaden, account aanmaken met het mailadres van seaters en kijken of ze er in staan.

Reputatie 2

Hallo @Noordzee ,

Ik ken de helpdesk en het e-mailadres maar na verschillende reminders reageren ze niet. Ik zal het eens via sidekix proberen.

Reputatie 2

Kaarten gewonnen voor Ajax-PSV morgen maar nog niks ontvangen… eigen bijdrage wel al betaald maar nog geen tickets… wedstrijd is morgen…. Wat nu?

Goedemorgen,

De kaarten zijn al verdeeld dus ik denk dat je dan helaas geen kaarten hebt voor morgen… Ik had ze afgelopen dinsdag namelijk al.

Of je moet de Ajax app downloaden, account aanmaken met het mailadres van seaters en kijken of ze er in staan.

Ik heb een Ajax account met het mailadres maar hier zijn geen kaarten. Ajax verwijst me door naar Seaters, KPN ook maar Seaters reageert nergens op.

Heb de kaarten tijdig bevestigd en de eigen bijdrage netjes betaald maar erna niks meer vernomen…. Ontzettend spijtig.

Kaarten gewonnen voor Ajax-PSV morgen maar nog niks ontvangen… eigen bijdrage wel al betaald maar nog geen tickets… wedstrijd is morgen…. Wat nu?

Goedemorgen,

De kaarten zijn al verdeeld dus ik denk dat je dan helaas geen kaarten hebt voor morgen… Ik had ze afgelopen dinsdag namelijk al.

Of je moet de Ajax app downloaden, account aanmaken met het mailadres van seaters en kijken of ze er in staan.

Ik heb een Ajax account met het mailadres maar hier zijn geen kaarten. Ajax verwijst me door naar Seaters, KPN ook maar Seaters reageert nergens op.

Heb de kaarten tijdig bevestigd en de eigen bijdrage netjes betaald maar erna niks meer vernomen…. Ontzettend spijtig.

Hallo @jordik99,

Zoals eerder vermeld zijn er vaker problemen bij KPN (Seaters).

De aangeboden contactmogelijkheden doen weinig, want ze reageren niet of eens in de zoveel tijd en dan niet eens inhoudelijk.

Toevallig een tijd terug (7 oktober 2022) gereageerd op een mailtje van Account Manager Shaicarin ******** (******************) over het annuleren van een wedstrijd (Nederland - Zambia).

Van 6 (!) andere qwedstrijden tickets toegezegd en betaald, maar nooit ontvangen en ondanks annuleringen en doorgeven rekeningnummer, tot nog toe het geld niet terug mogen ontvangen.

Hier ben ik de rest van de informatie voor aan het verzamelen en maak dan hier een topic aan met alle details.

Het is een regelrechte schande hoe deze partij werkt en ik vrees dat je de kaarten niet meer gaat krijgen.

Hopelijk zie je alsnog een mooie pot vanmiddag!


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 2

Zoals verwacht…. geen kaarten ontvangen… ondanks toezegging KPN “je zal ze zeker ontvangen op de wedstrijddag”…. Ronduit belachelijk! Ben echt benieuwd hoe Seaters en KPN dit op een gepaste manier gaan oplossen.

Reputatie 2

Wie van KPN gaat reageren?

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @jordik99, ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten. Wij sluiten als moderators ook aan waar nodig, zoals hier in jouw topic.

Het is heel druk op dit moment, waardoor we niet eerder aan je topic toe gekomen zijn. Daarom het verzoek om reacties in je eigen topic te plaatsen, het helpt niet (en is bovendien niet prettig voor anderen die een topic aanmaken) om je vraag ook in andere topics te plaatsen. 


Het is rot dat 't niet goed gekomen is met de kaarten die je gewonnen hebt. Dat hoort niet zo als je kaarten wint. Gewoonlijk hoort Seaters je daarbij te helpen, zij gaan over de kaarten, maar ik lees dat je geen reactie van ze hebt gehad. Wel een tip voor de volgende keer: Het is beter om wat eerder navraag te doen bij dit soort dingen. Je maakte een dag voor de wedstrijd jouw topic aan. Op die manier is het niet te doen om tijdig met je mee te zoeken naar een oplossing. 

Ik doe alsnog navraag voor je, omdat ik 't rot vind dat het zo gelopen is. Ik kom er bij je op terug zo gauw ik meer weet.

Reputatie 2

Hallo @jordik99, ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten. Wij sluiten als moderators ook aan waar nodig, zoals hier in jouw topic.

Het is heel druk op dit moment, waardoor we niet eerder aan je topic toe gekomen zijn. Daarom het verzoek om reacties in je eigen topic te plaatsen, het helpt niet (en is bovendien niet prettig voor anderen die een topic aanmaken) om je vraag ook in andere topics te plaatsen. 


Het is rot dat 't niet goed gekomen is met de kaarten die je gewonnen hebt. Dat hoort niet zo als je kaarten wint. Gewoonlijk hoort Seaters je daarbij te helpen, zij gaan over de kaarten, maar ik lees dat je geen reactie van ze hebt gehad. Wel een tip voor de volgende keer: Het is beter om wat eerder navraag te doen bij dit soort dingen. Je maakte een dag voor de wedstrijd jouw topic aan. Op die manier is het niet te doen om tijdig met je mee te zoeken naar een oplossing. 

Ik doe alsnog navraag voor je, omdat ik 't rot vind dat het zo gelopen is. Ik kom er bij je op terug zo gauw ik meer weet.

Alexandra, bedankt voor je reactie. Ik begrijp je reactie om eerder een topic te openen maar ik probeer al sinds zo’n twee weken voor de wedstrijd contact te krijgen met Seaters maar tevergeefs.  

Reputatie 7
Badge +19

Hi @jordik99, dat begrijp ik.

Ik zag dat je ook in een ander topic van @Rutger_ gereageerd hebt in de tussentijd. Dat is niet nodig, en zoals ik eerder aangegeven heb niet prettig voor anderen die ook hun eigen topics hebben. In mijn vorige bericht vertelde ik dat ik navraag voor je doe en er op terug kom zo gauw ik meer weet. Ik heb intussen nog geen nieuws, dus wacht nog even af. 

Reputatie 2

Hi @jordik99, dat begrijp ik.

Ik zag dat je ook in een ander topic van @Rutger_ gereageerd hebt in de tussentijd. Dat is niet nodig, en zoals ik eerder aangegeven heb niet prettig voor anderen die ook hun eigen topics hebben. In mijn vorige bericht vertelde ik dat ik navraag voor je doe en er op terug kom zo gauw ik meer weet. Ik heb intussen nog geen nieuws, dus wacht nog even af. 

Dat had ermee te maken dat ik @Rutger_ al eerder een privébericht had gestuurd hierover. 
Oke, begrijpelijk, zal het niet meer doen. Ik wacht het af.

Reputatie 7
Badge +19

@jordik99 Top, dankjewel! 

Ik heb intussen terugkoppeling gehad dat er aan gewerkt wordt. Meer details heb ik (nog) niet voor je, ik laat het je weten als ik meer hoor. 

Reputatie 2

@jordik99 Top, dankjewel! 

Ik heb intussen terugkoppeling gehad dat er aan gewerkt wordt. Meer details heb ik (nog) niet voor je, ik laat het je weten als ik meer hoor. 

Oke, ben benieuwd 😁

Reputatie 2

Is er al nieuws? @Alexandra 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @jordik99, ik heb nog geen nieuws, volgens mij is het overal druk op het moment. Ik kom er bij je op terug zo gauw ik meer weet, en hoor het natuurlijk ook graag mocht jij intussen iets gehoord hebben.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben een update @jordik99, er wordt vandaag nog contact met je opgenomen hierover.

Reputatie 2

We hebben een update @jordik99, er wordt vandaag nog contact met je opgenomen hierover.

Hallo @Erik_, nog niks gehoord?

Reputatie 7
Badge +19

@jordik99 Hi Jordi, ik heb navraag gedaan en heb begrepen dat er intussen vanuit Seaters contact met je opgenomen is. Seaters zal je hier nogmaals over inlichten.

Reputatie 2

@jordik99 Hi Jordi, ik heb navraag gedaan en heb begrepen dat er intussen vanuit Seaters contact met je opgenomen is. Seaters zal je hier nogmaals over inlichten.

 
@Alexandra Sindsdien niks meer vernomen?

Reputatie 7
Badge +19

@jordik99 Dat is apart. Ik doe nogmaals navraag voor je.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @jordik99, ik heb je een privébericht gestuurd om dit verder voor je op te lossen.