Beantwoord

ESPN via KPN koppelen aan ESPN Watch lukt niet

  • 8 August 2021
  • 8 reacties
  • 2237 keer bekeken

 

Hallo @Elpanico en @Frank1968Hallo en welkom op het KPN Forum. Voor alle duidelijkheid hierbij nogmaals de stappen om ESPN Watch te kunnen koppelen:
 

Heb je een ESPN-abonnement bij kpn? 24 uur na het aanzetten van het ESPN Compleet pakket kun je alle ESPN zenders ook kijken via de pc of een mobiel apparaat via ESPN Watch. Hiervoor moet je eerst een ESPN-account maken en je kpn-abonnement koppelen met ESPN. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

Je kpn-abonnement koppelen aan ESPN

1. Heb je ESPN Compleet aangezet? Dan kun je na 24 uur een ESPN Watch account maken

2. Maak een account aan op ESPN.nl of in de ESPN-app

3. Ga naar de accountinstellingen > via de profielfoto (ESPN.nl) of het tandwiel (in de app)

4. Kies voor: tv-abonnement activeren (ESPN.nl) of Beheer tv-aanbieder (in de app)

5. Selecteer kpn. Je wordt doorverwezen naar de pagina van kpn

6. Voer je abonnementsnummer en pincode in van kpn TV

Als het abonnementsnummer en de pincode zijn geverifieerd wordt de koppeling automatisch tot stand gebracht. Je kunt dan meteen in ESPN Watch kijken naar de zenders die deel uitmaken van je tv-abonnement.

Bij welke stap gaat het nu niet goed en welke foutmelding krijgen jullie?

 

Na stap 6 krijg ik een foutmelding met de volgende tekst: “Er was een probleem met het verkrijgen van toegang tot jouw account. Probeer opnieuw”.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

icon

Beste antwoord door Lubusam 10 August 2021, 16:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Lubusam 

Krijg je dit constant? Of heb je het maar eenmalig geprobeerd?

Ja dit krijg ik constant, in verschillende browsers, incognito tabblad, ook in de ESPN-app. Ik heb wel pas vandaag weer mijn ESPN-compleet pakket geactiveerd via Mijn-KPN, dus misschien dat hij het pas morgen doet?

Scherm 1
Scherm2

 

Reputatie 7
Badge +8

Nee, dan zou je een andere melding moeten krijgen.

Ik zal eens vragen aan een collega die waakdienst heeft.

Reputatie 7
Badge +8

@Lubusam 

Voor zover wij kunnen zien gebruik je niet jouw iTV abonnementsnummer, maar een ander getal om in te loggen. Waarschijnlijk een contractnummer of iets. Je moet jouw iTV abonnementsnummer gebruiken. Dit begint met “000123” als je als een tijdje een abonnement hebt, of anders met een “2” gevolgd door meerdere nullen en dan wat getallen.

De foutmelding die je krijgt is alleen niet correct, dus ik heb op mijn to-do lijst gezet om dit maandag op te gaan lossen.

Ik log als het goed is wel in met mijn juiste ITV-abonnementsnummer, dat begint inderdaad met een ‘2’ en dan een hoop nullen. Volgens mij verifieert hij mijn inloggegevens ook, als ik nammelijk een ander nummer of verkeerde pin probeer krijg ik een andere foutmelding.

Verkeerd abonnementsnummer of PIN.

Alleen met mijn juiste abbonnementsnummer en pin wordt ik doorgestuurd naar een andere pagina en krijg ik de foutmeldening die ik in het vorige bericht (scherm 2) had gepost.

Reputatie 7
Badge +8

Oh... Verkeerd gekeken. Nou ja, er gaat sowieso iets niet goed bij ons, dus dat hebben we dan per toeval ontdekt.

Maar die foutmelding die jij krijgt komt van ESPN zelf. Een het zou inderdaad kunnen zijn dat dit is omdat je vandaag het pakket hebt aangezet.

Ik zou het morgen (na 10:00 's ochtend of zo) nog eens proberen. Als je dan nog steeds dezelfde foutmelding krijgt moet je contact opnemen met de ESPN service desk. Je word door ons proces goedgekeurd en doorgestuurd naar hun website voor de rest van het proces en daar gaat het dan ergens fout.

Reputatie 7
Badge +20

@Lubusam is het nog gelukt?

@

@Lubusam is het nog gelukt?

Ja, maandagmiddag ergens geprobeerd en toen deed hij het ineens. Geen idee waarom nu ineens wel, misschien toch inderdaad pas na 24 uur proberen. Heel erg bedankt in ieder geval!