Beantwoord

Frustraties over KPN en KPN Seaters

  • 16 September 2022
  • 19 reacties
  • 1844 keer bekeken

Exact hetzelfde meegemaakt bij deze wedstrijd en wil ook graag mijn frustraties over de gang van zaken bij KPN (Seaters) hierover ventileren!

Bij mij kwam de betalingsbevestiging gewoon binnen:

Normaal gesproken krijg ik dan uiterlijk een dag van tevoren de tickets voor de wedstrijd.

Overigens niet onder "Mijn tickets", maar via een link in de e-mail.

Dit bleek bij Ajax echter niet het geval.

Ik had al plannen gemaakt met een maat om de wedstrijd te gaan bekijken, dus ik dacht vrijdag (dag voor de wedstrijd) "even" naar KPN Seaters te bellen.

Na 40 minuten wachten het opgegeven en later nogmaals geprobeerd te bellen.

Wederom dik een half uur moeten wachten voordat ik een medewerker van KPN Seaters kreeg te spreken.

Zij wist mij te vertellen dat kaarten van Ajax niet via KPN Seaters liep "omdat Ajax kaarten in eigen beheer wilt houden".

"Hmmmm, ok...vreemd, waarom staan ze dan op KPN Seaters?" dacht ik nog.....dus belde ik naar het nummer van de Ajax Fancare die ze me opgaf.

Bij deze Ajax Fancare werd ik eerst een soort van uitgelachen, omdat Ziggo de sponsor is van Ajax en de onvriendelijke, arrogante medewerker ging het even navragen bij een collega

Op zijn plaats gezet waarschijnlijk, kwam hij terug met een e-mailadres (m.school@sidekix.nl) en moest ik daar maar naartoe mailen.

Van Sidekix had ik nog nooit gehoord, maar na van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, toch maar een mailtje gestuurd

Daar kreeg ik snel de volgende reactie op terug:

De volgende dag (wedstrijddag) nog maar "even" gebeld naar KPN Seaters en kreeg daar een behulpzame medewerker te spreken, die zijn excuses gelijk aanbood en het intern zou gaan uitzoeken.

Voor nu kon hij niks doen, maar hij zou me de volgende maandag terugbellen om met een passende oplossing te komen.

Deze maandag (5 september) is inmiddels al een tijdje geleden en je begrijpt dat ik niks meer gehoord heb van KPN of Seaters, wat ik inmiddels wel gewend ben van KPN-gelieerde bedrijven....

 

Overigens voorheen al meermaals gehad dat kaarten via KPN Seaters die toegewezen (en betaald!) waren geannuleerd werden.

Hier moet ik ook nog achteraan, maar mailen naar KPN Seaters haalt weinig uit.

Na ervaringen uit het verleden, weet ik dat daar pas na 20 reminders op gereageerd wordt.

Van bepaalde wedstrijden per e-mail op de hoogte gesteld (fout in systeem) dat tickets geannuleerd werden, maar ik heb, ondanks het doorgeven van mijn rekeningnummer, geen terugbetaling mogen hiervan ontvangen.

Hele vreemde gang van zaken bij KPN en KPN Seaters.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 10 October 2022, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Welkom op het forum. 

Wat waardeloos dat je kaarten hebt besteld maar ze vervolgens niet hebt gekregen. Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je je al op de wedstrijd had verheugd. 

Ik heb dit topic ook gedeeld met collega's van de desbetreffende afdeling en de problemen die zich voordoen daar aangekaart. 

Aangezien de wedstrijd al geweest is heb je daar in dit geval waarschijnlijk weinig aan. Maar voor de toekomst kunnen we dit wel gebruiken om het beter te laten verlopen.

Zodra ik reactie heb van mijn collega's zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

@BobBrand Welkom op het forum. 

Wat waardeloos dat je kaarten hebt besteld maar ze vervolgens niet hebt gekregen. Ik kan mij inderdaad voorstellen dat je je al op de wedstrijd had verheugd. 

Ik heb dit topic ook gedeeld met collega's van de desbetreffende afdeling en de problemen die zich voordoen daar aangekaart. 

Aangezien de wedstrijd al geweest is heb je daar in dit geval waarschijnlijk weinig aan. Maar voor de toekomst kunnen we dit wel gebruiken om het beter te laten verlopen.

Zodra ik reactie heb van mijn collega's zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

Bedankt voor de welkomstboodschap en gedane moeite @Rutger_ .

Inderdaad, knap waardeloos!
De onbereikbaarheid van de afdeling (per telefoon of e-mail) maakt het, bovenop beloftes die niet nagekomen worden, nog frustrerender.
Hoop dat je snel terugkoppeling zal ontvangen en er een passende oplossing vanuit KPN Seaters gaat komen……

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Ik heb ondertussen reactie van mijn collega's. 

Zou je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? 

Mijn collega's nemen namelijk graag contact met je op. 

@BobBrand Ik heb ondertussen reactie van mijn collega's. 

Zou je voor mij je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? 

Mijn collega's nemen namelijk graag contact met je op. 

Bij deze...

Probleem is niet opgelost, zie zelf geen optie om (gemarkeerd als) ANTWOORD weg te halen.

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Het antwoord dat geselecteerd is, is het beste antwoord tot nu toe. 

Ik heb mijn collega's nogmaals een bericht gestuurd met het verzoek om contact op te nemen. 

Mocht je hier woensdag nog niets van gehoord hebben, zou je dat hier kunnen laten weten? Dan ga ik het op een andere manier proberen! 

@BobBrand Het antwoord dat geselecteerd is, is het beste antwoord tot nu toe. 

Ik heb mijn collega's nogmaals een bericht gestuurd met het verzoek om contact op te nemen. 

Mocht je hier woensdag nog niets van gehoord hebben, zou je dat hier kunnen laten weten? Dan ga ik het op een andere manier proberen! 

Ah ok!

Mocht ik woensdag niks gehoord hebben, laat ik het uiteraard even weten....

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Mijn collega heeft geprobeerd om contact op te nemen. Dit is echter niet gelukt. 

Ze zal morgen opnieuw proberen om contact op te nemen, op het mobiele nummer dat ingevuld is in het forumprofiel. 

@BobBrand Mijn collega heeft geprobeerd om contact op te nemen. Dit is echter niet gelukt. 

Ze zal morgen opnieuw proberen om contact op te nemen, op het mobiele nummer dat ingevuld is in het forumprofiel. 

Helaas vandaag weer niks gehoord…..

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Heel vreemd dat je niets hebt gehoord. Ik vind dit ook een slechte zaak. 

Ik heb ondertussen iemand anders van de afdeling aangesproken met de vraag of we snel tot een oplossing kunnen komen. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk delen. 

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Ik heb ondertussen wel reactie van mijn collega. 

Je kunt in de maand november een nieuwe thuiswedstrijd van Ajax kiezen, hier mag je dan met 4 personen naartoe. 

Zou je kunnen laten weten welke wedstrijd je graag zou willen bezoeken? :)

@BobBrand Ik heb ondertussen wel reactie van mijn collega. 

Je kunt in de maand november een nieuwe thuiswedstrijd van Ajax kiezen, hier mag je dan met 4 personen naartoe. 

Zou je kunnen laten weten welke wedstrijd je graag zou willen bezoeken? :)

Ook hier ben je goed bezig @Rutger_!

Dan zou ik uiteraard naar de topper tegen PSV willen ⚽ (6 november)....

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Ik had al zo'n vermoeden! ;)

Ik ga hiermee aan de slag! 

@BobBrand Ik had al zo'n vermoeden! ;)

Ik ga hiermee aan de slag! 

Makkelijke keuze uiteraard ^_^

Reputatie 7
Badge +15

@BobBrand Ik heb een toezegging van mijn collega gekregen. 

De kaartjes zullen minimaal 1 dag voor de wedstrijd per mail worden verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres! 

Nu alleen nog hopen op een mooie wedstrijd! :)

Reputatie 2

@BobBrand Ik heb een toezegging van mijn collega gekregen. 

De kaartjes zullen minimaal 1 dag voor de wedstrijd per mail worden verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres! 

Nu alleen nog hopen op een mooie wedstrijd! :)

@Rutger_ Ik zie dat je @BobBrand heel netjes hebt geholpen. Zou je mij ook alsjeblieft verder willen helpen? Zie DM…

Reputatie 7
Badge +15

@jordik99 Ik zie dat je al in een ander topic door @Alexandra geholpen wordt. 

ik ga er vanuit dat dit ook daar goed afgehandeld wordt! 

Reputatie 2

@jordik99 Ik zie dat je al in een ander topic door @Alexandra geholpen wordt. 

ik ga er vanuit dat dit ook daar goed afgehandeld wordt! 

Je mag mij ook gerust verder helpen hoor @Rutger_ 

@Rutger_  Goed bezig, zou je mij ook verder kunnen helpen in de DM?