Beantwoord

Hyperlink in SMS van Kado actie werkt niet

  • 2 December 2022
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Badge

Tja, KPN, de punt achter de genoemde url in het zojuist ontvangen sms'je, is hier onderdeel van de hyperlink. Als je die gebruikt krijg je een :404 pagina niet gevonden" melding. Niet goed getest dus. 

"Beste klant, omdat we blij met je zijn heb je 5 GB extra data kado gekregen. Vaker kadootjes ontvangen? Ga naar kpn.com/5gb. Fijne feestdagen! Groet, KPN"

icon

Beste antwoord door PeterG 2 December 2022, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@TonCoev Bedankt voor het terugkoppelen Ton, ik weet niet of dit nog aangepast kan worden maar ik geef het door! 

Badge

Remco, de sms'jes zijn verzonden,  dus dat gaat niet meer, of er moet een nieuw bericht achteraan verzonden worden. Als gepensioneerd collega vind ik het zonde dat dit niet goed getest is. Er zullen mensen afhaken. Bedankt voor je antwoord. Overigens stom van mijn typefout in het onderwerp :-(

Alsjeblieft

kpn.com/5gb

Maar je hoeft helemaal niks te doen voor die extra data. Die is er gewoon bij. Zie je MijnKPN 🙂. 

Klik hier voor de app op je mobiel .

Badge

Het ging om de overige aanbiedingen ook :-)

Het is inmiddels voor de nieuwe sms'en aangepast. Nu net 1 minuut geleden ontvangen. Met spatie na de link en dan de . (punt)