Beantwoord

Ik kan nog geen gebruik maken van Spotify Family

  • 26 November 2022
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Gisteren heb ik mijn spotify premium (bij KPN) om laten zetten naar Spotify family. In mijn KPN staat diit ook goed, maar mijn abonnement Spotify staat nog steeds op premium. Netjes jullie servicedesk gebeld en daar werd met 5 minuten opgenomen. Vriendelijk te woord gestaan en toen zij de servicedeskmedewerker ik ga het voor u regelen en kom er bij u op terug. Na 30 minuten wachten nog steeds niks. Dus heb ik maar opgehangen. Niet echt netjes om zo behandeld te worden. Dus dan maar via deze weg. Graag wil ik mijn spotify family gebruiken. Dat kan alleen als de premium abonnement bij spotify wordt veranderd. Spotify geeft aan dat jullie dit moeten doen. Dus graag help mij!!


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 1 December 2022, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @ArwinThomas en welkom op het forum! Op ons kennisartikel over Spotify kun je vinden waarom dit wat langer duurt: 

Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Het is dus even afwachten, en het kan uiterlijk een maand duren. Hopelijk sneller, maar zo weet je in elk geval waar je rekening mee kunt houden. Alvast veel luisterplezier gewenst! 

Hi Sanne,

Hoe zit dit dan met de verrekening van de wijziging. Gaat deze dan ook pas na een maand in, want nu staat bij KPN gemeld dat ik Family heb, terwijl dit nog niet zo is? Dan ga ik het gewijzigde bedrag ook pas na een maand hoef te betalen. Gaat dit goed?

 

Groet, Arwin

Reputatie 7
Badge +17

Dat zou wel moeten, gezien je Spotify Family nu nog niet kunt gebruiken. Mocht het op de komende factuur toch niet kloppen, laat het hier dan gerust weten!Â