Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: april en mei

  • 4 April 2022
  • 88 reacties
  • 6465 keer bekeken
Kadootje van KPN: april en mei
Reputatie 7
Badge +19

We zijn altijd blij met trouwe klanten zoals jij. Daarom geven we je graag wat extra’s. Het hele jaar door!  

De maanden april en mei staan in het teken van proeven. Daarom hebben we een kadobon voor koffie, speciaal voor onze klanten.

 

Geniet van een smaakvol kadootje

Er valt bij KPN veel te proeven. Of je nou een datavreter bent, filmfan of professional. Of je nou alleen woont, met je gezin of in een studentenhuis. Deze maand vieren we de vrijheid om je abonnement naar eigen smaak samen te stellen. En dat doen we met de mogelijkheid om een koffie naar jouw smaak uit te kiezen. 

Kies jouw favoriete koffie 

Wie houdt er nou niet van koffie? Koffievoordeel.nl verkoopt koffiebonen, capsules, pads en gemalen koffie van diverse merken zoals Illy, Gran Maestro Italiano en Lavazza. Jij krijgt als trouwe klant een koffiekadobon ter waarde van € 10,-. Wat jij gaat proeven is aan jou!  

 

Hoe werkt de kadobon? 

Met de persoonlijke kadobon krijg je € 10,- shoptegoed. Dit tegoed is tot en met 31 juli 2022 geldig op 1 bestelling uit het hele aanbod van Koffievoordeel.nl, inclusief alle aanbiedingen. Plaats je een bestelling vanaf € 40,-, dan krijg je de bezorging ter waarde van € 3,99 gratis. 

Zo bestel je je koffie: 

  • Ga naar kpn.com/kadootje en log in met jouw KPN account
  • Vul je e-mailadres en klantnummer in en klik op ‘Kadobon aanvragen’ 
  • Je ziet de kadoboncode op deze pagina én je ontvangt de code per mail 
  • Ga naar Koffievoordeel.nl/kpn en shop je favoriete koffies 
  • Verzilver je kadoboncode in de winkelwagen 
  • Maak je bestelling af 

TIP: Je mag 1 kadobon aanvragen, dus let erop dat je je e-mailadres goed invult. 

 

 

Sport een maand gratis met Fit at Home 

Heb je TV van KPN? Dan kan je een maand lang gratis sporten met Fit at Home (t.w.v. 15,-). Hiermee kan je met het hele gezin een maand lang onbeperkt sporten wanneer het jullie uitkomt. Met Fit at Home kun je op een leuke manier strakker en fitter worden. De Personal Trainers van de Sterren gaan jou en wellicht ook jouw gezin daarbij helpen. Met Fit at Home hoef je nooit meer naar de sportschool.

Meld je aan via KPN TV 

  1. Ga naar je ‘Tv-menu’ en klik op ‘Apps’ 

  2. Klik op ‘Alle apps’ en zoek ‘Fit at Home’ 

  3. Open de app, selecteer een trainer en een workout van deze trainer 

  4. Klik op ‘afspelen’. Vul daarna de vouchercode CADEAUMEI in en klik op ‘OK’ 

  5. Vanaf nu sport je een maand gratis!  

 

Je kan je ook online aanmelden. Ga naar Fit at Home en volg de instructies om je aan te melden. Vul de vouchercode CADEAUMEI in. Heb je al een account bij Fit at Home? Ga dan naar de Fit at Home website, klik op ‘Mijn account’ en verzilver de vouchercode. 

  • De code is te verzilveren t/m 31 mei 2022 

  • Na verzilvering kan je 1 maand gratis sporten 

  • Het abonnement stopt automatisch na 1 maand 

  • Deze actie is geldig voor klanten met KPN TV 

 

Meer weten over Fit at Home? Lees er meer over in ons blog

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier ook de kadootjes van 2022.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Inderdaad in de map Spam staat de code!

Reputatie 7
Badge +22

Inderdaad in de map Spam staat de code!

@KeesFiets heb je nu gebruik kunnen maken van het “kadootje van KPN”? 🤔

Ik krijg de melding dat ik mijn klantnummer moet invullen, maar deze heb ik al ingevuld. Ik heb dit nummer van mijn factuur. 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Guusje194, welkom op ons forum! Ik heb je reactie even verplaatst naar dit verzameltopic, ik ga er vanuit dat je het over deze actie hebt. Klopt dat?
Was je halverwege Maart al klant bij ons? Het kan zijn dat als je nét klant bent je helaas geen gebruik kan maken van deze actie.

Als je toen al wel klant was gaat er misschien iets anders niet helemaal goed. In dat geval kijk ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Nee ik was inderdaad nog geen klant in maart. Pas vanaf eind april inderdaad.. Helaas, dan wacht ik de volgende actie af 🙂. Dank voor je reactie!

Hier helaas aangemeld en niets ontvangen..  

Reputatie 7
Badge +24

Hier helaas aangemeld en niets ontvangen..  

Hi DeGelder, welkom hier. 

Wanneer heb je je aangemeld? Wel in de maand april of mei? Want de actie was namelijk geldig t/m 31 mei. 

Uiteraard vorige week. 

 

Ik wil voor onze vakantie binnenkort koffie bestellen bij koffie voordeel en de korting gebruiken. Nu staat de actie niet erbij als ik de QR code scan. Op het hele kaartje staat geen vervaldatm vermeld. Anders had ik het eerder besteld. Ik baal hier toch echt van. Hoe kan dit opgelost worden KPN?

Reputatie 7
Badge +30

Wat rot dat het niet gelukt is, @DeGelder! Als er wel een code opgevraagd is, kan ik die misschien nog achterhalen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. Wellicht zijn de kadootjes van juni en juli ook iets voor je. Het linkje plaats ik hieronder. 

 

@Daniëlle Snoek-Rikken het kadootje zelf was voor april en mei. We hebben elke maand andere extraatjes. Begrijp ik goed dat in de mail die je hebt ontvangen niet duidelijk stond dat de code alleen maar in mei aan te vragen was? Ik neem dit zeker intern mee. Niettemin is de actie helaas voorbij en kan ik je er niet meer aan helpen. Mijn excuses hiervoor! Ook jou verwijs ik graag naar de kadootjes van juni en juli.

 

 

Hoi Marcia,

Ons klantnummer dit is erg jammer van jullie. Ik krijg een leuk kaartje thuis en daar staat niets van een vervaldatum op. Ik heb geen mail gehad. De acties van juni en juli gaat alleen maar over voetbal. Daar kan ik niks mee. Helaas bedankt voor je terugkoppeling maar ook bedankt voor niks.

Hoi Marcia,

Ons klantnummer dit is erg jammer van jullie. Ik krijg een leuk kaartje thuis en daar staat niets van een vervaldatum op. Ik heb geen mail gehad. De acties van juni en juli gaat alleen maar over voetbal. Daar kan ik niks mee. Helaas bedankt voor je terugkoppeling maar ook bedankt voor niks.

 

Hier hetzelfde. Gewacht met bestellen, aangezien ik nog een voorraad koffie had. Nergens een vervaldatum vermeld en dus vraag ik me af of jullie echt niets kunnen betekenen.

Nieuwe klanten krijgen een tv, voor vaste klanten wordt geen extra inspanning geleverd?

Reputatie 7
Badge +19

De actie was gelding tot 1 juni. Heel eerlijk hebben we er geen rekening mee gehouden dat mensen bijna 2 maanden na de verzending van de QR-code er pas gebruik van wilden maken. Volgende keer zullen we een vervaldatum erbij vermelden.