Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2022

  • 1 December 2022
  • 148 reacties
  • 9125 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2022
Reputatie 7
Badge +19

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra's. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! In december hebben we een extra feestelijk Kadootje voor je. Je leest er hier alles over. Fijne feestdagen!

 

Gratis filmvoucher

Maak het extra gezellig deze decembermaand, met een fijne film, kaarsjes aan en een dekentje op de bank. ✨ Speciaal voor jou tijdens de feestdagen: een filmcode waarmee je één film kunt kiezen uit meer dan 4000 topfilms!

Let op: op = op.

Hoe krijg ik dit kadootje?

Hou voor dit kadootje de nieuwsbrief in de gaten! Ontvang je de nieuwbrief nog niet? Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief.

Aanmelden

 

Actievoorwaarden filmvoucher

Iedere individuele klant kan één voucher opvragen, voor een film met een waarde tot 5,99. Je kan de persoonlijke voucher inleveren tot en met 8 januari 2023. Deze geldt voor 1 film naar keuze, cabaret en erotiek, premiumfilms en koopfilms zijn uitgesloten. Na het inwisselen van de voucher is de film 48 uur te bekijken.


Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het TV-menu
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’
  4. Voer je vouchercode in en bevestig
  5. Geniet van je film!

 

Filmvoucher verzilveren voor klanten zonder KPN TV

 

 

Kijk 10 gratis films

Speciaal voor KPN TV klanten: Heb je je gratis film al uitgekeken? Kijk er lekker nog een. Deze 10 films zijn de hele maand december gratis te bekijken, ook als je geen Pluspakket hebt. 

  • I Tonya
  • Angel Has Fallen
  • Geheim Agent Marnie
  • Mother's Day
  • Pak Van Mijn Hart
  • The Grey
  • Casper en Emma - Maken theater
  • Toen was Geluk Heel Gewoon
  • Beginners
  • Een man die Ove heet

Je vindt de films in het menu van je TV. Ga naar ‘Films’, selecteer ‘Pluspakket’ en kies ‘Kadootje’.

 

5 GB data gratis

In december is het feest. Daarom geeft KPN aan alle mobiele klanten zonder Unlimited Data een Kadootje: 5 GB gratis extra data. Handig voor je online-kerstinkopen en versturen van je decembergroeten. 🎄

Je gebruikt de MB's uit je gratis Kadobundel van 5GB zodra de MB's uit je andere bundels op zijn. De kadobundel is geldig van 1 tot en met 31 december. Het maakt niet uit of je factuurperiode start op 1 december of pas later in de maand.

Meer lezen? Kijk op kpn.com/5gb.

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier straks ook de kadootjes van 2023.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

148 reacties

Reputatie 2
Badge

De instructies voor de bundel:

“Hoe bekijk ik de bundel in de MijnKPN app?

  1. Log in op de MijnKPN app
  2. Ga naar de overzichtspagina van Mobiel
  3. Klik op de knop ‘Al mijn bundels bekijken’
  4. Onder ‘Beschikbare data’ zie je de bundel: ‘Kadootje van KPN’ ”

Stap 3 gaat bij mij al mis: ik heb nergens in de app een knop ‘al mijn bundels bekijken'. Niet in het overzicht van Mobiel, ook niet in het overzicht van mijn telefoonnummer of de andere nummers in de app.

Reputatie 7
Badge +12

De instructies voor de bundel:

“Hoe bekijk ik de bundel in de MijnKPN app?

  1. Log in op de MijnKPN app
  2. Ga naar de overzichtspagina van Mobiel
  3. Klik op de knop ‘Al mijn bundels bekijken’
  4. Onder ‘Beschikbare data’ zie je de bundel: ‘Kadootje van KPN’ ”

Stap 3 gaat bij mij al mis: ik heb nergens in de app een knop ‘al mijn bundels bekijken'. Niet in het overzicht van Mobiel, ook niet in het overzicht van mijn telefoonnummer of de andere nummers in de app.

Dat is gek @Wouterie!

Ik heb het zelf ook even getest (op een iPhone 12 mini) maar daar krijg ik 'gewoon' de optie 'al mijn bundels bekijken' te zien. Heb je de nieuwste versie van de app geïnstalleerd? En is de software van je toestel ook up to date?

Hallo @Wouterie als je een 0GB-abo hebt zie je ook geen bundeloverzicht en het cadeau van KPN is nog niet bijgeschreven, tenminste bij ons niet met 3 mobiele abo’s.

Als je wel een X GB-abo hebt zou je minstens die bundel moeten zien.

 

Reputatie 2
Badge

@JanD ik heb een 3Gb bundel.

@JanZ_ misschien is het anders bij Android?

Hallo @Wouterie dan zou je toch de tab ‘al mijn bundels bekijken’ moeten zien.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Wouterie Ik heb op mijn Samsung gekeken via de app, en ook daar zie ik onder ‘Mobiel’ de optie om al mijn bundels te bekijken. Die staat meteen bovenaan. 

Heb je de nieuwste versie van de app geïnstalleerd? En is de software van je toestel ook up to date?

Heb je dit gecontroleerd? Bekijk het anders eens via de app op een ander toestel, als dat een optie is. Benieuwd of het er dan wel tussen staat.

Reputatie 2
Badge

Even kijken, de versie is 6.9.0 van 18 nov 2022. Android is up-to-date, app is ook de laatste versie.

 

Waar zou dat tabblad moeten zijn?

Edit: Na een tijdje kwam de knop ineens tevoorschijn. Het is een wonderlijke wereld.

Reputatie 7
Badge +9

Hier dus:

 

Reputatie 2
Badge

@Joris62 Ja, vreemd, na een tijdje kwam de knop bij mij dus ook tevoorschijn. Geen idee!

Ik heb per ongeluk de verkeerde kado code aangevraagd. Kan ik deze opnieuw aanvragen? Ik heb namelijk op de link onder “ik heb KPN TV” gedrukt in plaats van “ik heb geen KPN TV”.

 

Admin: verplaatst naar lopend topic

Beste,

ik zou graag de vouchercode downloaden, maar ik krijg constant een foutmelding bij het inloggen. Ik denk dat dit te maken heeft met mijn KPN. Er staan namelijk nog altijd 2 thuis abonnementen in. Een actieve en een inactieve van mij oude adres.

Hoe kan ik alsnog de voucher downloaden? Aangezien de contactgegevens van KPN op de website of Mijn KPN moeilijker te vinden zijn dan de codes om het nucleaire wapenprogramma van Noord-Korea te beheren, vraag ik het maar op deze manier.

 

Kan iemand van KPN mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Pim

Mooi kado van kpn  echter komt het voor ons wat sneu over, omdat we drie abonnementen op ons adres hebben (ook voor de kinderen) en we maar 1 Film kunnen bekijken…. Voelt dan toch een klein beetje als teleurstelling ipv vreugde voor de kerst films…. toch bedankt kpn  en groet. 

Reputatie 7
Badge +24

Beste,

ik zou graag de vouchercode downloaden, maar ik krijg constant een foutmelding bij het inloggen. Ik denk dat dit te maken heeft met mijn KPN. Er staan namelijk nog altijd 2 thuis abonnementen in. Een actieve en een inactieve van mij oude adres.

Hoe kan ik alsnog de voucher downloaden? Aangezien de contactgegevens van KPN op de website of Mijn KPN moeilijker te vinden zijn dan de codes om het nucleaire wapenprogramma van Noord-Korea te beheren, vraag ik het maar op deze manier.

 

Kan iemand van KPN mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Pim

Hi @Pim Bol, zou je willen proberen om het inactieve abonnement te verwijderen via de MijnKPN app? Je logt dan in, selecteert het abonnement dat inactief is, kiest dan "Meer opties bekijken” onderin "Abonnement” en daarna weer helemaal onderin "Dit abonnement verbergen”. Lukt het dan wel? 

Reputatie 7
Badge +24

Mooi kado van kpn  echter komt het voor ons wat sneu over, omdat we drie abonnementen op ons adres hebben (ook voor de kinderen) en we maar 1 Film kunnen bekijken…. Voelt dan toch een klein beetje als teleurstelling ipv vreugde voor de kerst films…. toch bedankt kpn  en groet. 

Hi @jwrs, hoe bedoel je precies 3 abonnementen op jullie adres? Per adres kan namelijk maar 1 abonnement met vast internet/tv actief zijn. Of hebben we het hier over meerdere toevoegingen op het huisnummer? Dan kan ieder abonnement gebruik maken van deze actie aangezien je dan ook meerdere klantnummers hebt. 

Beste @Alex_P ,

 

Nee, helaas werkt het nog steeds niet. In mijn KPN app staat het als niet zichtbaar. Online via mijn browser staat het als “Thuis - adres niet geladen” en kan ik hem ook niet verbergen.

 

Zijn er nog opties?

 

mvg,

Pim

Reputatie 7
Badge +24

Beste @Alex_P ,

 

Nee, helaas werkt het nog steeds niet. In mijn KPN app staat het als niet zichtbaar. Online via mijn browser staat het als “Thuis - adres niet geladen” en kan ik hem ook niet verbergen.

 

Zijn er nog opties?

 

mvg,

Pim

Ik kijk graag even mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Zowel mijn vrouw als ik hebben een voucher voor een gratis film. We hebben geen kpn tv. Maar inwisselen bij Pathe werkt niet. Volgens Pathe zijn dit vouchers voor de kpn Mediabox. Waar krijgen we een werkende voucher?

Hoi @Alex_P 

ik heb dit gedaan.

 

mvg,

Pim

 

Ik heb een voucher voor een gratis film gekregen, maar heb geen KPN tv. Maar inwisselen bij Pathe geeft een foutmelding en werkt niet. Volgens Pathe zijn dit vouchers voor de kpn Mediabox. Waar kan ik een werkende voucher krijgen? Ik heb echt bij het verkrijgen van de vouchercode gekozen voor “geen kpn tv” - ik denk dat het een fout bij kpn zelf is, in de website. Hij genereert alleen kodes voor mensen met een media box van KPN.

Mooi kado van kpn  echter komt het voor ons wat sneu over, omdat we drie abonnementen op ons adres hebben (ook voor de kinderen) en we maar 1 Film kunnen bekijken…. Voelt dan toch een klein beetje als teleurstelling ipv vreugde voor de kerst films…. toch bedankt kpn  en groet. 

Hi @jwrs, hoe bedoel je precies 3 abonnementen op jullie adres? Per adres kan namelijk maar 1 abonnement met vast internet/tv actief zijn. Of hebben we het hier over meerdere toevoegingen op het huisnummer? Dan kan ieder abonnement gebruik maken van deze actie aangezien je dan ook meerdere klantnummers hebt. 

Helaas klopt deze uitleg niet hoor, hen drie verschillende klant nummers maar krijg dezelfde filmcode bij ieder klantnummer, dus  er lijkt toch iets anders aan de hand.. 

Wanneer ik de voucher wil op halen, dien ik mij opnieuw aan te melden op kpn.com.

Hier geeft deze aansluitend de melding dat mijn thuis abonnement niet opgehaald kan worden. 

Hoe krijg ik mijn voucher en  waarom wordt mijn abonnement niet opgehaald? 

Alles staat juist gekoppeld.

 

Gr Debbie

 

Admin: samengevoegd met het central topic hierover

Waarom niet gewoon €5 korting (geheel automatiek) op een willekeurig KPN abonnement, dat zou nog eens handig zijn ...

Ik heb geen KPN TV, maar per ongeluk wel de vouchercode voor KPN TV aangevraagd, hoe kan ik dit omwisselen voor een Pathé Thuis kado code?

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel heel spijtig. Je kan maar 1 keer een code aanvragen. Ik kan dit niet aanpassen. 

Dat is wel heel spijtig. Je kan maar 1 keer een code aanvragen. Ik kan dit niet aanpassen. 

Dat is erg jammer! Is er een andere manier om wel van de code gebruik te maken zonder dat ik KPN TV heb?