Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: december 2021

  • 1 December 2021
  • 345 reacties
  • 8192 keer bekeken
Kadootje van KPN: december 2021
Reputatie 7
Badge +17

We zijn blij met al onze klanten. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! In december staat er weer een Kadootje voor jou klaar. Warm je chocolademelk op, laat die popcorn knetteren en plof op je bank.


Filmvoucher bij Pathé Thuis voor jou

Update 20-12-2021: De vouchers vielen in de smaak! Helaas ben je net te laat om er ook een te krijgen. Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Dan ben je er bij het volgende kadootje op tijd bij!

Deze decembermaand kan je als KPN klant een filmvoucher aanvragen. Dus ook voor klanten met een internetabonnement en klanten met een mobiel abonnement. Je kunt deze filmvoucher inleveren voor een film naar jouw keuze. Klanten met TV krijgen een filmvoucher om te verzilveren via het tv-menu en klanten zonder TV krijgen een voucher om te verzilveren via de website www.pathe-thuis.nl. Je kunt kiezen uit meer dan 4000 titels, waaronder films uit 2021 zoals Fast & Furious 9 en Luizenmoeder - De Film.

Let op: op = op.

Hoe krijg ik dit kadootje?

Via de MijnKPN app:

  1. Ga naar het tabblad ‘Aanbod’.
  2. Klik op de ‘Kadootje van KPN’ banner.
  3. Vul jouw e-mailadres in.
  4. Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

Via KPN.com:

  • Ga naar www.kpn.com/kadootje.
  • Log in op de KPN.com pagina met jouw KPN ID.
  • Vul jouw e-mail adres in.
  • Je ontvangt nu een e-mail met de vouchercode en instructies.

 

Actievoorwaarden filmvoucher

Je kunt één filmvoucher opvragen en verzilveren, of je nou een of meer diensten afneemt. De persoonlijke voucher is in te leveren tot en met 9 januari 2022. Hij geldt voor één film naar keuze uit het reguliere huuraanbod. Je huurt de film voor 48 uur, hierna is de film niet meer te bekijken.


Filmvoucher verzilveren via je tv-menu (voor klanten met TV)

  1. Zet je TV aan en open met je afstandsbediening het tv-menu.
  2. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Films huren’.
  3. Kies je film uit en klik op ‘Huren met voucher’.
  4. Voer je vouchercode in en bevestig.
  5. Geniet van je film!

 

Extra kadootje voor TV-klanten: 10 gratis films

Deze fijne films zijn de hele maand december gratis te bekijken, ook als je geen Pluspakket hebt. Je vindt de films in het menu van je tv. Ga naar Films, selecteer Pluspakket en kies Kadootje.

  • 12 Years a Slave
  • Alles is familie
  • Animals United
  • Infiltrant
  • Inside Llewyn Davis
  • Tad, The Lost Explorer
  • Transcendence
  • Two Face of January
  • Vele Hemels Boven de Zevende
  • Het Verlangen

 

Kadootje voor de mobiele gebruikers

Het is feest, daarom geeft KPN aan alle mobiele klanten zonder Unlimited Data een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen.

Je gebruikt de MB's uit je gratis Kadobundel van 5GB zodra de MB's uit je andere bundels op zijn. De kadobundel is geldig van 1 tot en met 31 december, of je contractperiode nou start op 1 december of pas later in de maand. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel.
 

Nieuwsbrief 

Alles over Kadootjes van kpnen nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 

Heb je vragen over de kadootjes? Stel ze gerust hieronder in een reactie. :santa_tone4:


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

345 reacties

Helaas werkt het niet, is er een storing?

Reputatie 7
Badge +19

Waar ervaar je storing @Xsx? Want als ik een vouchercode aanvraag, dan krijg ik geen error of foutmelding. 

Waar ervaar je storing @Xsx? Want als ik een vouchercode aanvraag, dan krijg ik geen error of foutmelding. 

Als ik de pagina open en ben ingelogd staat er alleen “kadootje van KPN”  met een afbeelding erbij.

 

Dus ik kan nergens iets claimen  

 

screenshot :

 

Reputatie 7
Badge +19

Dan adviseer ik je eens de cookies te verwijderen en wil je het eens in een andere browser proberen? 

Heb het geprobeerd op mijn iPhone via de app en via safari. Google chrome op PC en Edge op PC. allemaal hetzelfde resultaat helaas 

Reputatie 7
Badge +20

@Xsx, vreemd zeg dat het niet lukt. In ieder geval heb ik je nu een code gestuurd. Veel kijkplezier gewenst!

Reputatie 7
Badge +30

Het is momenteel tijdelijk niet mogelijk om de filmvoucher aan te vragen. Zodra dit wel weer kan, zullen we dat in het topic laten weten!

Reputatie 7
Badge +10

Het is momenteel tijdelijk niet mogelijk om de filmvoucher aan te vragen. Zodra dit wel weer kan, zullen we dat in het topic laten weten!


Inmiddels is het weer mogelijk om de filmvoucher aan te vragen! :blush:

Ook hier werkt het aanvragen niet, na invoeren van e-mail en klantnummer krijg ik de volgende melding :

Oeps, het gaat mis ...

Dit kun je proberen: 
- Controleer of je je klantnummer goed hebt ingevuld. 
- Controleer of er niet al een vouchercode is aangevraagd met dit klantnummer.

Terwijl klantnummer klopt en de voucher niet eerder is aangevraagd.

Jammer…...:cry:

Reputatie 2

Code niet zichtbaar

Code aanvragen lukt eerste niet. Oeps er ging iets mis en tweede keer lukt het en staat er in de mail geen code.

Help.

Reputatie 1

Het werkt niet, oeps er is iets fout gegaan.

Ja bij KPN dan, lees dit hier vaker, dus snel in orde maken KPN. Anders is het geen kadootje

Het werkt niet, oeps er is iets fout gegaan.

Ja bij KPN dan, lees dit hier vaker, dus snel in orde maken KPN. Anders is het geen kadootje

Wees blij dat u iets krijgt en ja, we hebben nog enkele weken dus maakt u zich niet druk.

Ik heb het inmiddels al een paar keer geprobeerd maar iedere keer oeps er gaat iets mis terwijl alles correct is ingevuld en ik de voucher nog niet heb ontvangen ?

Reputatie 7
Badge +30

@Patrick_H, @Gerardplop, @Babs89, @Ikbenik62, @Y-as. Ik heb voor jullie allemaal een code aangevraagd. Je krijgt deze per mail op het e-mailadres dat je ook gebruikt voor inloggen op het forum. Mocht de code in de mail niet (goed) zichtbaar zijn, probeer een ander mailprogramma/webmail/browser. Als het daarmee ook niet lukt, reageer hier even weer. Dan krijg je een privébericht.

Reputatie 1

@Patrick_H@Gerardplop@Babs89@Ikbenik62@Y-as. Ik heb voor jullie allemaal een code aangevraagd. Je krijgt deze per mail op het e-mailadres dat je ook gebruikt voor inloggen op het forum. Mocht de code in de mail niet (goed) zichtbaar zijn, probeer een ander mailprogramma/webmail/browser. Als het daarmee ook niet lukt, reageer hier even weer. Dan krijg je een privébericht.

Mail ontvangen met de code, dankjewel voor de snelle oplossing

Helaas hier ook de oeps melding dat er iets mis gegaan is. Hopelijk kunnen jullie helpen...

@Patrick_H@Gerardplop@Babs89@Ikbenik62@Y-as. Ik heb voor jullie allemaal een code aangevraagd. Je krijgt deze per mail op het e-mailadres dat je ook gebruikt voor inloggen op het forum. Mocht de code in de mail niet (goed) zichtbaar zijn, probeer een ander mailprogramma/webmail/browser. Als het daarmee ook niet lukt, reageer hier even weer. Dan krijg je een privébericht.

Ik heb hem ontvangen dankjewel voor de snelle reactie 

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij lukte het gedeeltelijk: code was wel aangemaakt en op de website te zien, maar er kwam vervolgens geen mail. Gelukkig had ik een screenshot van die code genomen... Maar helemaal betrouwbaar is dit proces nog niet.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Joris62 
Bij mij kwam die mail in de Spam map terecht. Kan je kijken of dat bij jou misschien ook is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +9

Ha @RBxx , inderdaad, daar is die.  Meteen nog een test gedaan met de klantnummer en mail adres van mijn vrouw, en ja, ook bij haar kwam die in de spamfolder terecht. Wel apart dat XS4ALL mailtjes vanaf hun moederbedrijf als spam aanziet :laughing:

Reputatie 7
Badge +22

Ik kreeg hem ook in de spamfolder, inmiddels heb ik de code ook! 👍🏼

Reputatie 2

Code niet gekregen bedankt voor de moeite 

Laat die code voor mij maar zitten heb van pathe ook een giftcard gekregen van 15 euro omdat je niet volledig gebruik kan maken van je abonnement. 

 

Ik kom de winter wel door .

 

Gerard 

Hier ook de Oeps-melding.

Kan het zijn dat iemand random klantnummers invoert en zo veel codes opeist?

Reputatie 7
Badge +30

Code niet gekregen bedankt voor de moeite 

Laat die code voor mij maar zitten heb van pathe ook een giftcard gekregen van 15 euro omdat je niet volledig gebruik kan maken van je abonnement. 

 

Ik kom de winter wel door .

 

Gerard 

Zo werkt het niet, @Gerardplop :) Als je iets aanvraagt moet je het krijgen ook. En ik heb gisteren een code nagestuurd. Die is gegaan naar het g.b...@kpnmail.nl e-mailadres dat je op het forum gebruikt. Check daar de spam map eens, als je wilt? Voor de zekerheid heb ik je ook zojuist een privébericht gestuurd met de code die ik voor je aanvroeg.

 

Hier ook de Oeps-melding.

Kan het zijn dat iemand random klantnummers invoert en zo veel codes opeist?

Nee, dat is het niet. Dan zouden wij de codes ook niet voor jullie kunnen aanvragen. Dit heb ik voor jou nu ook gedaan. Je krijgt een mail op het mailadres dat je hier gebruikt :)