Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: januari 2023

  • 9 January 2023
  • 19 reacties
  • 1995 keer bekeken
Kadootje van KPN: januari 2023
Reputatie 7
Badge +17

Met Kadootje van KPN verrassen we jou het hele jaar door met leuke extra's. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! Deze maand krijg je van ons een maand Fit at Home cadeau.

 

Als trouwe klant van KPN ontvang je een maand gratis Fit at Home cadeau t.w.v. 15,-. Hiermee kan je met het hele gezin een maand lang onbeperkt sporten wanneer het jullie uitkomt. Met Fit at Home kun je op een leuke manier strakker en fitter worden. De Personal Trainers van de Sterren gaan jou en wellicht ook jouw gezin daarbij helpen. Met Fit at Home hoef je nooit meer naar de sportschool.

 

Fit at Home

Met Fit at Home heb je de mogelijkheid om te kiezen uit meer dan 1000 work-outs die sporten leuker en makkelijker maken. Lekker makkelijk voor de tv via KPN. Ben je niet thuis of heb je geen KPN TV? Geen probleem! Fit at Home kun je altijd volgen via je telefoon, tablet, laptop óf Chromecast.

 

  • De code is te verzilveren t/m 31 januari 2023
  • Na verzilvering kan je 1 maand gratis sporten
  • Het abonnement stopt automatisch na 1 maand

 

Sport via jouw KPN TV

  1. Ga naar je ‘tv-menu’ en klik op ‘Apps’
  2. Klik op ‘Alle apps’ en zoek ‘Fit at Home’
  3. Open de app, selecteer een trainer en een work-out van deze trainer
  4. Klik op ‘afspelen’. Vul dan de vouchercode KADOOTJE2023 in en klik op ‘OK’
  5. Vanaf nu sport je een maand gratis!

 

Sport via de website van Fit at Home

  1. Ga naar Fit at Home en volg de instructies om je aan te melden. Vul de vouchercode KADOOTJE2023 in
  2. Direct starten met sporten? Ga naar de website van Fit at Home
  3. Kies categorie die jij wil trainen en kies vervolgens een work-out
  4. Sport jij liever voor de televisie? Je kan alle work-outs ook naar je TV casten met behulp van de Google Chromecast. Hoe dat werkt, kan je hier lezen.

 

Heb je al een account bij Fit at Home? Ga dan naar de Fit at Home website, klik op ‘Mijn account’ en verzilver de vouchercode

 

Inclusief gratis gezonde recepten

Wanneer je je hebt aangemeld, zal je nog een extraatje ontvangen: namelijk een Good Guide met gezonde recepten! Zo wordt gezond leven nog leuker en makkelijker gemaakt.

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN heeft weggegeven.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Mis niks' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. 

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


19 reacties

Ik krijg dit niet voor elkaar. Ik krijg een foutmelding

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Reputatie 7
Badge +30

Hmmm, ik heb hier even gekeken en ik krijg ook een foutmelding, @ellaa90. Neem hiervoor contact op met Fit at Home zelf, aangezien het op hun website fout gaat. Zij zijn te bereiken op klantenservice@fitathome.nl

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb inmiddels gemaild en ook antwoord gekregen. Het zat 'm erin dat ik eerst een abonnement moest selecteren (de ‘Try Out'). Het is gelukt. Bedankt voor de tip om Fit at Home zelf te mailen. 

Dag, ik krijg de melding “deze voucher code is niet geldig". Ik hoop dat u een oplossing hebt

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw @MarjanF, het is van belang dat je hoofdletters gebruikt, mocht je dat net niet hebben gedaan zou je het dan nogmaals willen proberen mét hoofdletters?

Dank voor de snelle reactie. Dat had ik al gedaan, maar ik probeerde het zojuist nog een keer. Ik kreeg helaas weer dezelfde melding.

Helaas  werkt de voicher code van fit at home niet die je voor een maand gratis kan gebruiken.

zowel hoofdletters als kleime letters gebruikt .


Admin: berichten samengevoegd met centraal bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dees13 ,

Volgens mij zijn het hoofdletters:

Fit at Home app

Met de Fit at Home app op je KPN Interactieve tv verander je je woonkamer in je persoonlijke yogastudio, fitnessclub of meditatieruimte wanneer jij dat wil! Heb je geen Interactieve tv van KPN, maar wil je wel sporten? Geen probleem! Je kan de app ook gebruiken via je Smart tv of je webbrowser op je smartphone, laptop of tablet. Zo kun je dus echt óveral sporten, wanneer het jou uitkomt! Volg de stappen hieronder en start meteen. 

Sport via jouw KPN TV

1. Ga naar je ‘tv-menu’ en klik op ‘Apps’

2. Klik op ‘Alle apps’ en zoek ‘Fit at Home’

3. Open de app, selecteer een trainer en een work-out van deze trainer

4. Klik op ‘afspelen’. Vul dan de vouchercode: KADOOTJE2023 in en klik op ‘OK’

5. Vanaf nu sport je een maand gratis!

Sport via de webbrowser

1. Ga naar Fit at Home en volg de instructies om je aan te melden. 

2. Vul de vouchercode: KADOOTJE2023 in

3. Direct starten met sporten? Ga naar de website van Fit at Home

4. Kies categorie die jij wil trainen en kies vervolgens een workout

5. Sport jij liever voor de televisie? Je kan alle workouts ook naar je TV casten met behulp van de Google Chromecast. Hoe dat werkt, kan je hier lezen. 

 


 

Ook met hoofdletters krijg je een als antwoord dat jet een onjuiste code is 

Reputatie 7
Badge +24

Ook met hoofdletters krijg je een als antwoord dat jet een onjuiste code is 

Hi @Dees13, het lijkt inderdaad ergens niet goed te gaan. Ik heb dit doorgezet en wacht een reactie af. Even afwachten dus. 

ik heb mijn vraag bij fit at home gelegd.

Je moet op de website van fit at home je code verzilveren.

via ‘try out’ en volg de stappen. 

Maar kun je dan wel via de app op de tv aan het programma meedoen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik vermoed van wel @MarjanF, heb je m al gedownload? kun je daar inloggen?

@MarjanF ik heb het nog niet geprobeerd maar denk van wel.

Ik probeerde het nog een keer via de app op tv en het is gelukt, de code werd geaccepteerd. Heel tof, ik ben er blij mee. Wat zal ik fit zijn, volgende maand! 😀

Reputatie 7
Badge +13

@MarjanF Fijn dat het gelukt is! Veel plezier 🙂 . 

Bij mij is het niet gelukt. ik heb de code verzilverd op 23 Jan. Gister en vandaag geprobeerd om in te loggen op mijn tv. Geeft weer als warning dat de voucher code niet geldig is. Het abonnement is op 23 Jan ingegaan en heb er nog steeds geen gebruik van kunnen maken. 
1 week is al bijna om, wie weet hoe ik de app op tv kan gebuiken .

alvast bedankt !

 

Reputatie 7
Badge +19

Het lukt jou ook niet via de website van Fit at Home @Dees13? 

Daar heb ik de code verzilverd (website) maar wil het op mijn tv zien met groot beeld en niet op mijn i-pad of mobiel

Reageer