Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: juni en juli 2022

  • 2 June 2022
  • 17 reacties
  • 3577 keer bekeken
Kadootje van KPN: juni en juli 2022
Reputatie 7
Badge +17

Met Kadootje van KPN verrassen we klanten het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! In juni en juli maak je kans op leuke uitjes via kpn.com/kadootje.

 

Win tickets voor het UNTOLD Festival

Van 4 tot 7 augustus vindt in Roemenië een van de grootste dj-festivals van de wereld plaats. Het Untold Festival trekt al jaren de beste dj’s van de wereld aan, samen met bijna 400.000 bezoekers. In en rond de Cluj Arena is het begin augustus 4 dagen feest. Wij geven samen met Dance TV maar liefst 5 keer 2 tickets weg. En die wil je natuurlijk! Met deze tickets heb je toegang tot alle 4 de festivaldagen. Zo mis je niks van dit waanzinnige festival. Met deze tickets heb je ook exclusieve toegang tot de Photo Pit.

 

 

Win 2 seizoenkaarten voor je favoriete Eredivisie club

Jij maakt kans om komend seizoen je favoriete Eredivisie club aan te moedigen tijdens álle wedstrijden. En dat doe je samen met een vriend(in) of familielid.

 

 

Voor onderstaande 3 acties wordt aan de winnaars een bijdrage van 4,- per kaart gevraagd aan het Mooiste Contact Fonds. Met dit fonds zetten we ons in voor kwetsbare groepen in de samenleving, voor wie sociaal contact niet vanzelfsprekend is. Deze bijdrage hoef je alleen te betalen als je ingeloot bent.
 

Win 2 toegangskaarten voor het Rijksmuseum

Bezoek de kunstschatten van het Rijksmuseum. Je maakt kans op 2 kaarten. Wie neem jij mee naar Rembrandts Nachtwacht of Het Zelfportret van Van Gogh? 

 

 

Win 2 Eredivisie wedstrijdkaarten

De Eredivisie start in het weekend van 5 t/m 7 augustus 2022. Doe mee aan de loting en maak kans om samen met een familielid, vriend(in) of partner naar de wedstrijd van je favo club tijdens dit weekend te gaan. 

 

 

Win max. 4 Oranjewedstrijdkaarten voor Nederland - België

Op 25 september speelt het Nederlands elftal de laatste UEFA Nations League wedstrijd tegen België. Doe mee aan de loting en maak kans om met max. 3 vrienden naar de wedstrijd te gaan. 

 

Win een overnachting op de Camping van Oranje

Dit kadootje is afgelopen

Speciaal voor klanten van KPN en Albert Heijn wordt tijdens het Europees kampioenschap voor Vrouwen (WEURO2022) de KNVB-Campus omgetoverd tot een Camping van Oranje. Kom met je gezin gezellig slapen in de tuin van de Oranjeleeuwinnen! Jij maakt kans op een overnachting in een tent op de camping voor het 2 of 4 personen. Inclusief gezellige BQQ, rondleiding over de KNVB-Campus en heel veel leuke activiteiten.

 

Zo meld je je aan voor de acties: 

  1. Maak een account op seaters.com/kpn 
  2. Registreer je met de toegangscode 'KPNPAKTUIT'  
  3. Volg de instructies in de bevestigingsmail 
  4. Nadat we je e-mail hebben bevestigd, ga je naar seaters.com/kpn
  5. Log hier in met je e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord 
  6. Je ziet de evenementen en winacties die op dat moment beschikbaar zijn 
  7. Open een actie en klik op ‘Vraag nu aan’ om je aan te melden (je kunt je aanmelden voor meerdere acties)
  8. Let op: alleen winnaars krijgen van ons bericht op de aangegeven datum

 

Wanneer hoor ik of ik gewonnen heb?

 

Actie live op Seaters

€4,- Eigen bijdrage

Mooiste Contact Fonds

Winnaars ontvangen bericht van Seaters op:

Eredivisiewedstrijden

t/m 17 juli

ja

18 juli

Tickets UNTOLD Festival t/m 14 juli nee 15 juli

Camping van Oranje

afgelopen

Eerste editie: t/m 15 juni
Andere edities: t/m 20 juni

nee

Eerste editie: 16 juni

Andere editie: 21 juni

Rijksmuseumkaarten

juni en juli

ja

4 juli en 3 augustus

Seizoenkaart Eredivisieclub

juni en juli

nee

3 augustus

Oranje wedstrijd tegen België

juni en juli

ja

1 september

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van 2021? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier straks ook de kadootjes van 2022.

 

Nieuwsbrief

Wil je ook in 2022 geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Is er een reden dat je voor de seizoenskaarten niet kan kiezen voor Feyenoord. De mooiste club uit Nederland. Dat kan echt niet. 

Reputatie 7
Badge +20

Durf ik niet te zeggen. Ik ga even navragen, maar dat is absoluut geen garantie dat het later wel kan. 

Reputatie 7
Badge +28

Is er een reden dat je voor de seizoenskaarten niet kan kiezen voor Feyenoord. 

Gebrek aan belangstelling… 🤣

Reputatie 7
Badge +28

@Denise_ 

Er zijn nog twee acties:  

GG22 Sports Gaming Festival

Gratis eredivisieballen 

Reputatie 7
Badge +20

@Denise_

Er zijn nog twee acties:  

GG22 Sports Gaming Festival

Gratis eredivisieballen 

Die vallen niet onder het Kadootje, maar zijn reguliere acties via Seaters. 

Reputatie 7
Badge +20

@Hoopvol, de keuze voor Feyernoord komt nog. Probeer het ergens eind volgende week nog eens. 😉

 

Reputatie 2
Badge

Leuk kadootje 3 euro per maand meer betalen, en als vaste klant al zeker 20 jaar krijg je weinig voor elkaar. Zit er serieus aan te denken om over te stappen.

Reputatie 6
Badge +6

Wat leuk KPN! Ik heb mezelf aangemeld 🤗

Reputatie 1

kadootje als vaste klant van KPN en ook nog betalen.....

Reputatie 6
Badge +3

Nou tot augustus dan maar. Ik vind er geen ⚽️ aan 🤣

Reputatie 7
Badge +22

KPN denkt dus aan voetbalfans deze maand, komen jullie in de maand september met kaartjes voor de formule 1 in Zandvoort? 😂🙈

Cramperen en voetbal, niet echt aan deze klant besteed…. 🤔

Reputatie 7
Badge +30

KPN denkt dus aan voetbalfans deze maand, komen jullie in de maand september met kaartjes voor de formule 1 in Zandvoort? 😂🙈

Daar zou ik me wel voor inschrijven!

 

Cramperen en voetbal, niet echt aan deze klant besteed…. 🤔

Het Rijksmuseum dan?

Reputatie 7
Badge +22

KPN denkt dus aan voetbalfans deze maand, komen jullie in de maand september met kaartjes voor de formule 1 in Zandvoort? 😂🙈

Daar zou ik me wel voor inschrijven!

😂 Ik ben alleen bang @Marcia_ dat KPN dat niet gaat doen. Erg hè? 🤣🙈

Reputatie 7
Badge +30

Maak je me nou blij met een dode mus😉?

Reputatie 3
Badge

Leuk een kadootje van kpn, Ik kijken en zag Fit at Home. Leuk…. ik me aanmelden en toen ik de voucher code invulde staat er “Er is een fout opgetreden 400: Code kan alleen worden verzilverd op een nieuw abonnement of product.”  ??

 

Op de pagina vh kadootje staat: Heb je TV van KPN? Dan kan je een maand lang gratis sporten met Fit at Home

 

Kunt u mij uitleggen wat er hier misgaat?

 

Met vriendelijke groet,

Ton

Reputatie 7
Badge +19

@TSR Hoi Ton, goedemorgen!

Elke maand hebben we nieuwe Kadootjes van KPN voor je 🙂 Fit at Home was een van de kadootjes van mei, vandaar dat je deze nu niet meer activeren kan. Je vindt de huidige kadootjes in het startbericht bovenin dit topic.