Kadootje van KPN: november 2022

  • 4 November 2022
  • 14 reacties
  • 4331 keer bekeken
Kadootje van KPN: november 2022
Reputatie 7
Badge +19

Met Kadootje van KPN verrassen we onze klanten het hele jaar door met leuke extra’s. Omdat we blij zijn met trouwe klanten als jij! In de maand november staat het Kadootje van KPN in het teken van het WK met ‘Huis van Oranje’.

 

Win VIP kaarten mét een Meet & Greet

Huis van Oranje bestaat uit twee evenementen die tijdens de 2e en 3e WK wedstrijden (op 25 en 29 november 2022) plaatsvinden in de Johan Cruijff ArenA. De wedstrijden worden vanuit Qatar live uitgezonden op megagrote schermen. Daarnaast treden grote artiesten op, zoals Ronnie Flex, Flemming, Typhoon en Emma Heesters. 

In november kan jij als klant van KPN kans maken op VIP kaarten! Met deze kaarten heb jij de beste plaatsen te pakken. Ook krijg je een ‘Meet & Greet’ met een van de optredende artiesten, tijdens een speciale backstage beleving. 

 

Hoe win ik VIP kaarten voor Huis van Oranje?

Doe mee met de prijsvraag op kpn.com/kadootje

Geef jij het juiste antwoord? Dan maak je kans op de speciale VIP kaarten met Meet & Greet!

 

De winnaars worden telefonisch benaderd op 18 november 2022.

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van KPN? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier straks ook de kadootjes van 2023.

 

Nieuwsbrief

Wil je geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Weer voetbal... is er ook nog iets voor de klanten die niets met voetbal hebben? 

Reputatie 7

Weer voetbal... is er ook nog iets voor de klanten die niets met voetbal hebben? 

Nee, natuurlijk niet. Andere dingen kosten immers geld terwijl deze VIP kaartjes gewoon onderdeel zijn van het sponsorcontract.

Reputatie 7
Badge +30

Zeker zijn er kadootjes die niets met voetbal te maken hebben! Van welke hebben jullie gebruik gemaakt? 


Kadootje Februari 2022

Kadootje Maart 2022

Kadootje April en Mei 2022

Kadootje September en Oktober 2022

Weer voetbal... is er ook nog iets voor de klanten die niets met voetbal hebben? 

Nee, natuurlijk niet. Andere dingen kosten immers geld terwijl deze VIP kaartjes gewoon onderdeel zijn van het sponsorcontract.

Is dat niet Ziggo, kpn is volgens mijn geen sponsor meer

Ziggo is hoofdsponsor van Ajax-Amsterdam. KPN is officieel partner van de KNVB.

Reputatie 7

Ziggo is hoofdsponsor van Ajax-Amsterdam. KPN is officieel partner van de KNVB.

En hoofdsponsor van de eredivisie.

Bron

Ziggo is hoofdsponsor van Ajax-Amsterdam. KPN is officieel partner van de KNVB.

En hoofdsponsor van de eredivisie.

Bron

Dat is niet t WK volgens mij he

Reputatie 7

Dat is niet t WK volgens mij he

Wat heeft het WK te maken met het feit dat KPN hoofdsponsor is van de eredivisie?

Ik heb VIP kaarten gewonnen voor het WK huis van oranje.

Waar moet ik heen mailen on de datum die te geven? 

Groet Marco 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb VIP kaarten gewonnen voor het WK huis van oranje.

Waar moet ik heen mailen on de datum die te geven? 

Groet Marco 

Wat leuk, gefeliciteerd Marco!

Ben je hier zojuist over gebeld? Heb je geen aanvullende informatie ontvangen hierover? Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we even met je meekijken 😊

Ik ben gebeld hierover… en heb mijn gegevens geupdate :)

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @MarcoWaalwijk! 'k Heb navraag gedaan en kom er z.s.m. bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +30

Je wordt opnieuw gebeld, @MarcoWaalwijk, dan kan het verder afgehandeld worden 👍🏻 Ik verwacht vandaag nog.

Goedemiddag,

 

Krijgen wij een kadootje van kpn een voucher voor de film als nieuwe klant werkt dit niet....erg teleurstellend