Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: september en oktober 2022

  • 1 September 2022
  • 2 reacties
  • 5972 keer bekeken
Kadootje van KPN: september en oktober 2022
Reputatie 7
Badge +19

We zijn blij met al onze klanten. Daarom krijg je van ons iets extra’s. Het hele jaar door! Je leest hier van welke artistieke Kadootjes je kunt genieten in september en oktober.

 

Kijk gratis 5 filmhuisfilms

Speciaal voor al onze klanten die TV bij ons kijken: In september geniet je van 5 gratis filmhuisfilms! Laat je verrassen en kijk de hele maand september naar deze gratis titels: Parasite, Melanchonia, A Late Quartet, Elle s’en va én The farewell.

Hoe bekijk ik de gratis films?

  • Je gaat naar het tv-menu en kiest ‘Films’.
  • Kies Pluspakket
  • Onder Uitgelicht staat Kadootje en hier geniet je van de 5 films!

 

Online livetour door het Rijksmuseum

Klanten bij KPN hebben een streepje voor. Daarom trakteren we, als hoofdsponsor van het Rijksmuseum, onze klanten op een speciale livetour door het Rijksmuseum. Dit is alweer de 4e editie nadat we ontzettend veel positieve reacties kregen van de kunstliefhebbers.

De Eregalerij

Voor wie is dit Kadootje?

Dit Kadootje is voor alle klanten van KPN. Maar wees er snel bij, want er zijn vijfentwintig duizend plekken voor de livestream. Ben je buiten de boot gevallen? Geen zorgen, je kunt de livestream ná 20 oktober terugkijken.

De livetour

De tour is na aanmelding online te volgen op donderdag 13 oktober van 19:30 tot 20.15 uur. De tour start met een welkomstwoord door een directielid van het Rijksmuseum. Hierna start de rondleiding met een gids van het Rijksmuseum, met inspirerende verhalen over de verschillende kunstwerken die hangen in de beroemde Eregalerij. Het thema van deze editie is Magische Middeleeuwen. Via de livechat kun je tussendoor vragen stellen over de werken, de kunstenaars of het Rijksmuseum zelf.

 

Hoe meld ik me aan?

Je kan je aanmelden door je e-mailadres in te vullen op kpn.com/kadootje. Je ontvangt een bevestigingsmail op het ingevulde e-mailadres.

Let op: een e-mailadres is maximaal 1 keer te gebruiken. Op 13 oktober ontvang je een e-mail met de link en instructies naar de livestream. Als het aantal aanmeldingen vol is, laat het formulier automatisch zien vanaf wanneer en waar de rondleiding terug te zien is.

 

 

KPN Kadootjes kalender

Benieuwd naar alle kadootjes van 2021? Bekijk dan onze Kadootjes kalender! Hier vind je een overzicht van alle kadootjes die KPN het afgelopen jaar heeft weggegeven. Natuurlijk vind je hier straks ook de kadootjes van 2022.

 

Nieuwsbrief

Wil je ook in 2022 geen kadootjes missen? Alles over de kadootjes van KPN en nog véél meer lees je in onze maandelijkse nieuwsbrief. Geen nieuwsbrief ontvangen en benieuwd naar onze acties, tips en kadootjes? Meld je dan snel aan.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van kadootjes

Ga naar kpn.com/kadootje en selecteer →  'Blijf op de hoogte' om onze mails te ontvangen, waaronder de nieuwsbrief. Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

De vorige online livetours door het Rijksmuseum waren ook erg interessant, dus ik heb me direct weer aangemeld voor deze rondleiding.

 

Reputatie 7
Badge +20

Alvast heel veel plezier gewenst @RBxx!