Beantwoord

Kan ik Spotify Premium omzetten naar Family zonder dat ik mijn Alles-in-1 abonnement moet wijzigen?

  • 12 January 2022
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Hallo, ik heb een alles in één abonnement en een kpn sim-only abonnement. In het alles-in-één abonnement zit gratis Spotify Premium twv € 10,00. Deze zou ik graag omgezet zien naar Spotify Family wat ongeveer € 5,00 duurder is. Kan dit dmv bijbetaling of moet ik dan helemaal van abonnement veranderen. Ik wil uiteraard niet meer gaan betalen dan die € 5,00 extra voor Spotify Family

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 January 2022, 12:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Arkeman, dat kan helaas niet via KPN. Bij Alles-in-1 kan je alleen gebruik maken van Spotify Premium dat inbegrepen zit. Spotify Family zou je dan via Spotify zelf aan moeten vragen. Óf je zou kunnen overwegen om over te stappen naar KPN Hussel. Via MijnKPN kan je kijken waar je dan uit kan kiezen en een pakket samenstellen dat bij jou past. Mocht je daar hulp bij willen, kan je ook even bellen met de collega's via 0800-0402.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo, ik heb een alles in één abonnement en een kpn sim-only abonnement. In het alles-in-één abonnement zit gratis Spotify Premium twv € 10,00. 

Wat betaald u daarvoor? 75 euro per maand? Gebruikt u ook gratis ESPN? 

Hussel 100 mbit met 2 tv-ontvangers, opnemen, telefonie en Spotify kost € 47,50 + € 10 + € 5 + € 2 + € 9,99 = € 74,49. Dat is hetzelfde als wat u nu heeft dus.

Als u dus het abonnement aanpast naar hussel met dezelfde onderdelen, dan gaat u dus niks meer betalen. Vervolgens kunt u Spotify omzetten naar Family. Als u nu mobiel van KPN hebt, dan krijgt u nog 5 euro entertainmentkorting ook, en het Pluspakket gratis.

Enige voorwaarde is wel dat u op dit moment niet gebruik maakt van gratis ESPN. Want bij Hussel moet u daar gewoon € 12,99 extra voor betalen. En dat is nogal wat duurder: € 74,49 + € 5 (uitbreiding Spotify naar Family) + € 12,99 (ESPN) - € 5 (Entertainmentkorting) = € 87,48. 

Ja en ik maak dus wel gebruik van gratis ESPN (kpn compleet) . Ik ga op deze manier dus veel meer betalen terwijl alleen maar een 5 euro duurdere Spotify variant wil

Houdt dit overigens in dat KPN compleet geen enkel voordeel meer biedt?

Reputatie 7
Badge +24

Houdt dit overigens in dat KPN compleet geen enkel voordeel meer biedt?

Bij Hussel abonnementen is "Compleet" inderdaad niet meer van toepassing. En gratis ESPN is/was onderdeel van "Compleet".

Wel krijg je 5 euro Entertainmentkorting op het thuis abonnement als je een mobiel abonnement en een entertainmentpakket hebt. Het Pluspakket ook gratis als je een mobiel abonnement hebt.