Beantwoord

Kortingscode Koffievoordeel is niet verrekend op de factuur van Koffievoordeel.nl

  • 14 May 2022
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Bij koffievoordeel een bestelling geplaatst met KPNkortingscode. Kortingscode is wel gebruikt echter niet in mindering gebracht op factuur. In het systeem zal je eerst dat hij in mindering was gebracht, maar niet bij de uiteindelijke factuur. Het volledige bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening. Koffievoordeel weigert mij de korting te verlenen op factuur. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 May 2022, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Loek S ,

KPN is geen partij in deze. Hiervoor moet je bij Koffievoordeel zijn. Je kunt daar een klacht indienen.

Van hun website :  

 

Klacht?

Bij Koffievoordeel draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze support afdeling via e-mail. Wij doen er alles aan om u binnen 48 uur te voorzien van een antwoord.

Koffievoordeel streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag lees hier meer

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform


Telefoon 
Koffievoordeel is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.  

Het telefoonnummer is: ☎ 030-3200092

E-mail
Koffievoordeel klantenservice is ook te bereiken via contact@koffievoordeel.nl.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Loek S. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat deze kortingscode niet is meegenomen op de factuur van Koffievoordeel. Zoals Noordzee al aangeeft moet je hiervoor bij Koffievoordeel zelf zijn, ik kan je helaas niet verder helpen hierin. Heb je inmiddels al contact opgenomen met Koffievoordeel? Ik hoop dat ze alsnog gebruik kan maken van jouw kortingscode. 😊

 

Na twee keer een klacht bij koffievoordeel te zijn verworpen, is de derde keer de klacht wel gehonoreerd door koffievoordeel. Dus de klacht is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt om gebruik te maken van de kortingscode. 😊