Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet: Melding: accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.

  • 16 May 2021
  • 5 reacties
  • 732 keer bekeken

KPN VEILIG intalleren lukt niet:ik krijg de melding - accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.

icon

Beste antwoord door MollyPolly 17 May 2021, 17:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hey, ik heb hetzelfde probleem.

Details:

Volgens het abonnement (hussel 100 MBit) kan ik 2 apparaten beveiligen.

Ruim een week geleden de eerste op een Windows (10) PC geïnstalleerd. Dit ging zonder problemen. Daarna op een apple (big sur 11.3.1) geprobeerd. Ik kreeg toen ook deze melding. Vandaag opnieuw geprobeerd met het zelfde resultaat. accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

 

Via Facebook kreeg ik de volgende tip:

kijk in het forum bij dit item.

https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/foutmelding-accounts-emea-f-secure-com-heeft-de-verbinding-geweigerd-502381

Heb ik gedaan, maar dat werkte niet bij mij. Oorzaak kan een Adblokker zijn. Daarom kreeg ik advies om een andere internet browser te gebruiken.

Chrome is mijn standaard browser, heb daarom Safari gebruikt met dezelfde resultaten.

Vervolgens met Opera en zie, ik kreeg netjes verbinding en kon KPNveilig installeren.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JeroenHendrics. Welkom op het KPN forum! Wat vervelen dat het niet lukt om KPN Veilig te installeren. Ik zie dat @Rick V  een linkje heeft gedeeld waarin ik in het verleden een bericht heb achtergelaten.

https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/foutmelding-accounts-emea-f-secure-com-heeft-de-verbinding-geweigerd-502381

Heb ik gedaan, maar dat werkte niet bij mij. Oorzaak kan een Adblokker zijn. Daarom kreeg ik advies om een andere internet browser te gebruiken.

Chrome is mijn standaard browser, heb daarom Safari gebruikt met dezelfde resultaten.

Vervolgens met Opera en zie, ik kreeg netjes verbinding en kon KPNveilig installeren.

 

@JeroenHendrics Maak jij gebruik van een Adblokker en heb jij het al getest in een andere browser?

 

Hallo Het is mij gelukt door het via  Edge te installeren. In Chrome lukte het niet ook al had ik de ad blocker uitgezet. Nu als extensie werkzaam in Chrome. Pff koste zo best veel tijd. Maar het werkt en daar gaat het maar om.

 

Dank.

Reputatie 1

In het adresbalkje staat tegenwoordig een doorgehaald oog. 
Klik op het oog en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem in chrome.