Vraag

KPN veilig: Onterecht website geblokkeerd

  • 10 March 2021
  • 8 reacties
  • 318 keer bekeken

Hallo, 

 

Op het moment dat ik naar confluence.gibtds.ru ga, wordt mijn verbinding geblokkeerd door KPN veilig. 

De benoemde omgeving is schoon en wordt gebruikt voor het werk. 

Kan KPN dit zsm weer van de blacklist afhalen? 

 

Betreft: 

confluence.gibtds.ru

*.gibtds.ru

 

Mvg,

Reza

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@RR112 Hoi Reza, lastig dat je een bepaalde website niet kunt bereiken, zeker als je deze voor je werk gebruikt.

Ik raad je aan om de instellingen in KPN Veilig even na te kijken. Als je KPN Veilig opent, kan je vervolgens via ‘Hulpmiddelen’ aan de linkerkant naar ‘Toegestane en geweigerde websites’ gaan. Daar kan je precies zien welke websites geblokkeerd worden, en 'm eventueel als toegestane website toevoegen. Ik hoor graag of je er zo uit gekomen bent.

Hoi Alexandra, bedankt voor je antwoord. Het betreft een complete team dat hier niet bij kan. Het zou gigantisch veel helpen als het van de blacklist afgehaald kan worden. Zo hoeft ook niet iedereen een handmatige handeling uit te voeren. De omgeving is schoon en zou niet op de blacklist moeten staan. 

 

Hoor graag je reactie. 

 

Mvg,

Reza

Reputatie 7
Badge +19

@RR112 Hi Reza, als het om het hele team gaat kan ik me voorstellen dat mijn advies minder praktisch is inderdaad. KPN Veilig is van F-Secure en zij houden de blacklists bij. Het is wel mogelijk om een hercheck op geblokkeerde sites te laten doen, dus dat verzoek heb ik zojuist gedaan. Daar gaat even overheen, ik hoor graag of het na het weekend opgelost is.

Bedankt voor het meedenken! 

 

Ik wens je alvast een fijn weekend. Zodra er een update is, laat ik het weten. Bedankt. 

 

Mvg,

Reza

Reputatie 7
Badge +19

@RR112 Graag gedaan! Dankjewel, ook alvast een fijn weekend toegewenst, en ik hoor het wel :)

Hoi @Alexandra , helaas werkt het nog niet. 

Heb je enig advies?

Mvg,

Reza

 

Reputatie 7
Badge +19

@RR112 Hi Reza, jammer om te horen dat 't nog geen verschil maakt. Andere adviezen dan bovenstaande heb ik helaas niet voor je. Je kan alsnog de instellingen per apparaat nakijken zoals ik tipte, maar ik snap dat dat veel werk is. Je kan ervoor kiezen om contact te zoeken met F-Secure, mogelijk kunnen zij hierin iets voor je betekenen. Ik hoor graag hoe het is afgelopen.

Hallo, 

 

Op het moment dat ik naar confluence.gibtds.ru ga, wordt mijn verbinding geblokkeerd door KPN veilig. 

De benoemde omgeving is schoon en wordt gebruikt voor het werk. 

Kan KPN dit zsm weer van de blacklist afhalen? 

 

Betreft: 

confluence.gibtds.ru

*.gibtds.ru

 

Mvg,

Reza

 

Zet bij voorkeuren - virussen en bedreigingen het vinkje bij security cloud gebruiken uit!