Beantwoord

Philips Hue lampen bestelling geannuleerd, maar geen bevestiging ontvangen

  • 25 November 2022
  • 1 reactie
  • 71 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb via de KPN een aankoop gedaan van Philips Hue lampen. Bevestiging dat het de volgende dag geleverd zou worden. 
 Woensdag een week later nog steeds niets. Ceva L. gebeld en zij geven aan dat er niets op voorraad is. Dus heb ik de order geroyeerd maar nu wacht ik op bevestiging van mijn geroyeerde order en mijn geld terug. 
Wanneer mag ik iets verwachten? Ik heb bij kpn besteld dus verwacht ik van hun actie. Ik heb geen contract met Ceva. 
mvrgr Cees

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 30 November 2022, 18:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

@Zinloos Dat zijn helaas niet direct producten en diensten die via de systemen van KPN besteld kunnen worden en ik heb daar niet direct inzicht in vrees ik. Je kan toch morgen het beste even contact opnemen met Ceva Logistics op  070-301 39 88. Dan lopen zij dat voor je na!