Beantwoord

Probeer al sinds februari een afspraak te maken voor aanleg glasvezel

  • 12 June 2022
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

Al van februari af ben ik een afspraak aan het maken rondom de aanleg van glasvezel binnen.

Behalve bij de buurvrouw en bij mij is in de hele straat de uitvoering voltooid.

Zowel door KPN als door de uitvoerder worden we van het kastje naar de muur gestuurd!

Er wordt steeds het maken van een afspraak beloofd! Die komt er echter nooit!!!👎👎KPN

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 June 2022, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Kpn de provider waar dit forum van is kan echt niets voor je doen helaas.  Kpnnetwerk is degene die de aanleg doet. Heb je daar al contact mee gehad?

Uiteraard! Het leverde geen verbetering op!!

Badge +19

Ik was er al bang voor.  Kpnnetwerk heeft het te druk. Overal zijn ze bezig met glasvezel aanleggen maar waarschijnlijk vanwege de krapte op de arbeidsmarkt loopt het af en toe spaak. Meer dan contact houden met kpnnetwerk zit er helaas niet in.

pfew @Hockey .  Ik zie dat dit al een hele lang tijd loopt. :-(

Helaas kan ik niks. Dit ligt bij de aannemer.  We zijn daar van afhankelijk. Ik zie dat een collega vandaag namens jou gemaild heeft met verzoek om een update. Hopelijk komt er nu snel een doorbraak.

pfew @Hockey .  Ik zie dat dit al een hele lang tijd loopt. :-(

Helaas kan ik niks. Dit ligt bij de aannemer.  We zijn daar van afhankelijk. Ik zie dat een collega vandaag namens jou gemaild heeft met verzoek om een update. Hopelijk komt er nu snel een doorbraak.

Dank voor je reactie!! Dat het aan de aannemer ligt, begrijp ik. Dat is ook steeds aangegeven, maar een manager bij KPN zou bemiddelen en contact leggen met een manager bij de aannemer! Over het resultaat zou ik binnen 5 werkdagen bericht krijgen. 
Niet dus!!!!!!

 

Ik ben al anderhalf jaar aan het wachten voor aansluiting glasvezel binnen.

alles buiten is in orde gebracht.

En nu?

Ik krijg bij mijn KPN te zien dat over minder dan een jaar koper wordt afgesloten!

 

Admin: verplaatst naar eigen topic

Will niet vervelend doen maar wij wachten als 2,5 jaar en ze moeten zelfs nog beginnen met graven hier in Oss.…

Als ik zelf persoonlijk een opdracht geef kan het wel maar kost het 8000 euro ongeveer werd verteld, terwijl ik al bijna 25 jaar abonnee ben bij kpn.

Badge +19

U kunt op de site van kpnnetwerk de status van uw adres zien. In het hele land zijn ze bezig om glasvezel aan te leggen maar vanwege de krapte op de arbeidsmarkt worden planningen continu gewijzigd. Zoveel geld uitgeven zou ik niet doen tenzij u in een buitengebied woont.