Beantwoord

Server reageert niet op list en geeft time out via ftp programma

  • 19 January 2022
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Sinds kort heb ik het volgende probleem:

Ik log in op de server home.kpn.nl met een ftp programma. Het inloggen gaat prima maar als ik een list geef reageert de server niet en krijg ik vervolgens een time-out.  Contact opgenomen met kpn, 5 keer doorverbonden, 57 minuten aan de telefoon gezeten maar niemand kon mij helpen. 

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 20 January 2022, 21:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk programma gebruikt u? Kies bij de instellingen voor passieve FTP. Of "PASV mode".

Dank je wel, ik gebruik overigens (niet lachen) WSftp95, ik denk dat het probleem opgelost is door de passieve mode te gebruiken.

Beste Nick83,

Het is inderdaad de oplossing. Nogmaals dank je wel, ik ben hiermee heel erg geholpen. Het is niet te geloven dat 5 medewerkers

van de KPN geen flauw idee hadden wat ik bedoelde, laat staan dat ze het konden oplossen.

Ik heb alle noodzakelijke updates kunnen uploaden dankzij jouw tip.

Google maar eens op ‘Cees blog’.

Reputatie 7
Badge +13

Welk programma gebruikt u? Kies bij de instellingen voor passieve FTP. Of "PASV mode".

Dank je wel, ik gebruik overigens (niet lachen) WSftp95, ik denk dat het probleem opgelost is door de passieve mode te gebruiken.

:point_up_tone2: