Afgelopen vrijdag een nieuw Internet + Bellen abo afgesloten bij KPN. De medewerker gaf aan dat de aanbieding (Snelpakkers) ook geldt voor oud XS4ALL klanten (die reeds omgezet zijn naar het KPN netwerk, maar nog wel hun oude XS4ALL abo hebben), Echter ontvang ik afgelopen zondag een mail dat mijn order geannulleerd is (zonder ook maar een duidelijke reden te geven). Vandaag meerdere keren met KPN gebeld en steeds werd aangegeven dat mijn order niet geannulleerd was,. Na mijn laatste belletje bleek toch dat mijn order geannulleerd was met als reden dat ik al een KPN abonnement heb????
Dus als je KPN belt om je XS4ALL abonnement om te zetten naar een KPN abonnement dan is het allemaal geen probleem, maar vervolgens wordt je order gewoon geannuleerd door KPN, Vervolgens wordt doodleuk aangegeven dat de medewerker van KPN dit abonnement niet had mogen/kunnen aanbieden (terwijl deze op de hoogte was van mijn situatie) en dat ik dus niet in aanmerking kom voor de SnelPakkers., Met andere woorden, de fout ligt bij KPN, maar de klant kan fluiten naar zijn aanbieding.
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel