Beantwoord

Spotify activeren of inloggen

  • 11 June 2019
  • 10 reacties
  • 5881 keer bekeken

Hallo Susan,

Zou het niet makkelijker zijn om die activatie faciliteit onder te brengen bij "mijn producten" en de link, hier activeren, die hier aangeboden wordt ook daar beschikbaar maken.
Susan, in ieder geval bedankt voor de tip; de aangegeven problemen zijn bijna identiek.
Mij vraag is wel kan ik die link nu zelf ook gebruiken.

Groeten, Branie

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 June 2019, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Branie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

We kunnen helaas niet alles in MijnKPN kwijt. Maar wanneer je Spotify gaat aanvragen krijg je een e-mail met hierin de link naar de pagina voor het activeren van Spotify Premium of Family. Dat is dezelfde website.

Jij kan die link ook gebruiken, het is een algemene link. Voer jij je gebruikersnaam of e-mailadres in (die bij ons bekend is), dan krijg je een nieuwe code. Weet je de gebruikersnaam of het juiste e-mailadres niet meer, kan ik (of iemand van de klantenservice) een activatiecode voor je aanvragen.

Wil je laten weten of ik nog wat voor je kan doen? 🙂
Dag Susan,

Ik heb al geruime tijd een activatiecode maar kan deze na inloggen bij Spotify nergens invullen; in ieder geval lukt 't mij niet op de Spotify site zo'n invulplek te vinden.
Begin dit jaar had ik hetzelfde probleem en ben ik adequaat geholpen via KPN Klantenservice.
Een telefoonnummer van deze dienst zou een uitkomst bieden.
In ieder geval bedankt voor uw bijstand.

Met vriendelijke groet,

Branie
Hallo Susan,

Ik ben niet duidelijk genoeg geweest.
Na aanklikken van de link kom ik op invulpagina van KPN; na invullen van mijn activatie code krijg ik het bericht "Je hebt al een Spotify account via KPN. Log in bij Spotify ".

En op die Spotify site raak ik de weg kwijt.
Ik ga het toch nog een keer proberen.

Groeten

Branie.
Reputatie 7
Badge +21
@Branie, dan heb je waarschijnlijk een ander account gekoppeld dan diegene die je gebruikt. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Dan ga ik voor je kijken wat bij ons bekend is!
Dag Susan,

Ik heb mijn profiel gegevens ingevuld, mocht het onvoldoende zijn dan hoor ik 't wel.

Gr. Branie
Hallo Susan,

Ik heb mijn Facebook account bijgewerkt en bij het inloggen op Spotify kan ik de site openen maar dan krijg ik nog steeds geen Premium service.

Gr. Branie
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Branie, Ik neem het even over van Susan, omdat ze een aantal dagen vrij heeft. Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, zodat je met je huidige of met een nieuw account kunt upgraden naar Spotify Premium. Hopelijk werk het nu wel. Anders hoor ik het graag. Je huidige account is gekoppeld aan Facebook, misschien handig om te weten.
Dag Marina,

Bedankt voor de hulp, ik heb nu inderdaad toegang tot Spotify Premium.
Mijn probleem was opgelost na het downloaden en installeren van de betreffende app.
Misschien kan de begeleidende instructie wat nadrukkelijker hierop wijzen.

Groeten

Branie
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Branie, Fijn dat het is opgelost en dat je hier een terugkoppeling over geeft. 🙂 Mochten we deze vraag weer op het forum krijgen, zullen we rekening houden met deze oplossing.
Reputatie 7
Badge +20

Admin: Topic gesloten,
mocht je hier problemen mee ervaren kun je terecht in het onderstaande topic:

Â