Beantwoord

Spotify opzeggen lukt niet via MijnKPN

  • 1 July 2022
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo, 

Ik wil mijn Spotify premium annuleren en dan samen met mijn man Spotify Duo afsluiten. Maar ik kan dit niet aanpassen in mijnKPN: 

Dit zie ik in de app. 

Tevens staat er dat ik mijn abbonement kan verlengen sinds maart, volgens mij heb ik dit allang gedaan. Maar als ik erop klik dan krijg ik een onbeveiligde site, dus ga ik niet verder. 

 

Dit is niet de eerste keer dat we problemen hebben met mijnKPN, heel vervelend dat er altijd iets mis gaat bij ons...

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 4 July 2022, 20:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kimmerd en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. Wat als je het via de webbrowser probeert? Lukt het dan wel om Spotify op te zeggen en klopt het verlengmoment dan wel? Controleer ook goed of je het juiste 06-nummer bekijkt, mochten jij en je man van hetzelfde MijnKPN account gebruikmaken. Ik hoor graag of het gelukt is of niet! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het opzeggen inmiddels gelukt is! Zo niet, laat het hier gerust weten. 😄

Hoi Sanne,

Ik had je berichtje niet eerder gezien. 

Maar nee ik had het juist in een webbrowser gedaan, maar ik zie dan dezelfde informatie als in de app. Dus dat helpt helaas niet. En ook het juiste nummer gekozen, bij mijn man staat andere informatie over zijn abonnement. 

 

Groetjes, Kim

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kimmerd, fijn dat je nog reageert! Zou je dan in de app eens naar profiel (rechtsonderin) > abonnementen > het 06-nummer waar het om gaat willen gaan en dan onderaan op ‘dit abonnement verbergen’ willen drukken? Dit kan alleen via de app. Je abonnement wordt dan ontkoppeld van je MijnKPN profiel. Als dat gelukt is kun je hem weer opnieuw koppelen via dezelfde stappen, alleen kies je dan bij ‘Abonnementen’ voor ‘Abonnement toevoegen’. Klopt de verlengdatum dan wel weer en kun je dan ook Spotify verwijderen? 

Hoi Sanne,

Het is gelukt! Dankjewel! :D 

Fijne avond! 

Goedemorgen @Sanne_M , ik heb een e-mail dat het is gelukt om Spotify te verwijderen. Maar als ik Spotify open, zegt ie dat ik nog steeds een premium abbonement via jullie heb. 

Moet KPN nog handmatig een handeling doen? 

Reputatie 7
Badge +17

Gelukkig! Super dat dit werkte. Spotify Premium stopt niet direct, het moet ook nog verwerkt worden bij Spotify. Dat gebeurt binnen een maand. Je merkt vanzelf wanneer je reclame hoort, en dan kun je Duo activeren. 🙂