Beantwoord

TV besteld, SuperWifi gekregen en klantenservice wil niet helpen

  • 6 January 2022
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Bestel je een tv krijg je super wifi,en de kpn wil me niet tegemoed komen.Zeer slechte service.Ronduit belachelijk

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 10 January 2022, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u een bevestiging op de mail ontvangen dat u echt voor de tv gekozen heeft?

Ik heb echt voor de tv gekozen,en had de wifipunten erbij besteld.En nu blijkt dat alleen de wifipunten in de order zijn terecht gekomen.Gisteren maar eens gebeld waar de tv bleef want vondt het al zoland duren.Dan krijg je te horen als antwoord wij kunnen niets voor u doen!!!Jammer dat mijn annulering was verstreken,anders had ik dit abbonement direct opgezegd.En nu?

Reputatie 7
Badge +17

Hallo en welkom, @Berend68! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :green_heart:  Ik lees dat je gekozen hebt voor een televisie als welkomstcadeau bij jouw abonnement, maar nu heb je SuperWifi ontvangen. Dat terwijl je aangeeft dat je deze los erbij had besteld. Op basis van de gegevens in jouw profiel heb ik de bevestiging erbij kunnen pakken. Ik zie twee bestellingen: één van 1 december 2021 en één van 2 december 2021. Op beide bestellingen zie ik staan dat er gekozen is voor gratis SuperWifi als welkomstcadeau. Van wat ik begrijp, heb je de SuperWifi netjes ontvangen. Je hebt dus precies gekregen wat je volgens de bevestiging besteld hebt. Helaas is het nu te laat om de bestelling nog te wijzigen of te annuleren, dus ik ben bang dat ook ik hierin niets voor je kan betekenen. :slight_frown: