Beantwoord

Update KPN Veilig , versie 18.2

  • 22 January 2022
  • 5 reacties
  • 360 keer bekeken

Twee vragen:

  1. Na uitzoeken blijkt de betreffende update (Safe module) door F-Secure al in november jl. uitgebracht te zijn. Pas afgelopen week is dit onderdeel voor KPN Veilig geüpdatet. Waarom deze vertraging?
  2. Op de site van F-Secure wordt vermeld dat door deze update de info m.b.t. ‘personen en apparaten’ binnen de app getoond kan worden en niet meer ingelogd hoeft te worden op de beheerpagina via de browser. Dit is niet het geval. Waarom
icon

Beste antwoord door Bram van KPN 16 February 2022, 22:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Apart, ik heb hier nog steeds versie 18.0 (40256) draaien. Ook bij Controle op updates blijft het bij versie 18.0

Reputatie 7
Badge +9

Zojuist een update uitgevoerd, en KPN Veilig is bij mij geupdate van versie 18.1 naar 18.2.

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @CiscaWim! Ik heb navraag voor je gedaan wat het antwoord is op je eerste vraag. Hier heb ik namelijk niet direct antwoord op. Zou je voor het antwoord op de tweede vraag nog aan kunnen geven waar je deze informatie gezien hebt?

Dank voor je reactie Bram.

 

De info staat op Wat is nieuw in F-Secure SAFE voor pc en Internet Security - F-Secure Community

Ik realiseer me dat om F-Secure hart een KPN jas zit. Maar kan me voorstellen dat dan toch dezelfde mogelijkheden geboden worden.

Wim

Reputatie 7
Badge +17

Hi @CiscaWim! Ik heb ondertussen antwoord voor je. KPN Veilig is gebaseerd op F-secure. Dit betekent dat deze inderdaad enorm op elkaar lijken. Maar er kunnen altijd verschillen zijn. Je apparaten zijn dus goed beveiligd als je KPN Veilig geïnstalleerd hebt maar er kunnen altijd verschillen zijn met de software die F-secure zelf uitbrengt.