Beantwoord

Voucher: Blije buurt niet ontvangen

  • 2 December 2022
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Beste KPN,

 

ik wil graag mijn buren KPN aanbevelen, zag jullie blij buurt actie maar ik heb van de monteur geen voucher gekregen. Kunnen jullie deze alsnog doorsturen?

met vriendelijke groet,

 Gregory Martin 

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 27 December 2022, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @GregM en welkom hier op ons forum!

Ik wil graag mijn best doen om een voucher voor je te regelen, Zou jij daarom je klantgegevens willen noteren in je forumprofiel en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Je naam, klantnummer en postcode + huisnummer is voldoende, alvast bedankt :)

Bedankt voor uw bericht, alles is nu ge-update. Met vriendelijke groet, Gregory Martin 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor uw bericht, alles is nu ge-update. Met vriendelijke groet, Gregory Martin 

Dankjewel @GregM :)
Zou jij deze link eens willen openen? Hier kun je de Blije Buurt Bonus zelf aanvragen! Laat je ons weten of dat is gelukt?