Beantwoord

Wacht op terugbetaling 8 Seaters kaarten

  • 13 January 2022
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste Denise, 

het word toch wel tijd dat KPN hier actie in gaat nemen!! Bij ons precies het zelfde en dat voor 8 kaarten.

vind t belachelijk dat er geen communicatie is van en naar seaters en dat jullie dan niet oppakken en ons maar laten proberen, tevergeefs! 
Zou jullie sieren dat jullie voor ons opkomen als klanten van KPN, jullie hebben “mag ik hopen” kortere lijntjes naar seaters. Jullie zijn met hun in zee gegaan 

help ons gewoon!!!! Gr Saskia 
 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 January 2022, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Sasvdl75! We hebben een eigen topic voor je vraag aangemaakt: bedankt voor je signaal!

Je topic zal ik intern als signaal doorgeven: dat is wat we vanuit het Forum voor je kunnen betekenen.

Kun je aangeven wanneer (data) en op welke wijze je contact hebt opgenomen met de klantenservice van Seaters? Ik zie ook graag je volledige naam, klantnummer en postcode en huisnummer ingevuld in jouw Forum profiel. Met deze informatie kan ik er een concreet signaal van maken!

Voor de volledigheid het eerder gegeven antwoord van mijn collega Denise_:
We hebben een samenwerking met Seaters, zodat onze klanten toegangskaarten voor evenementen zoals voetbalwedstrijden, festivals of een dagje naar het Rijksmuseum kunnen krijgen. Wij hebben alleen geen inzicht in de systemen van Seaters. Ik kan er dan ook niet voor zorgen dat jij alsnog het geld van de afgelaste wedstrijd terug krijgt. Alleen de klantenservice van Seaters kan dit voor jou in orde maken.
Ik heb ook niet de mogelijkheid om namens jou contact met hen op te nemen: je kunt jouw vraag aan Seaters stellen via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is en een signaal niet meer nodig is. Anders hoor ik het graag!