Ik heb een mobiel abonnement bij KPN. Daarmee heb je de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van Hotspots. Dan moet je een SMS met HOTSPOTS AAN sturen naar 1266. JeĀ krijgt dan een aantal SMSjes terug met o.a. je gebruikersnaam (06nummer@kpnwifi.com) en een gegenereerd wachtwoord.
Dat werkte vorig jaar prima. Nu benĀ ik het wachtwoord kwijt en wil ik dat resetten. Weer een SMS sturen levert alleen een foutmelding op: we kunnen uw aanvraag niet verwerken, neem voor informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice op nummer 1200.
Afgelopen zaterdag alles bij elkaar wel anderhalf uur gebeld met medewerkers van klantenservice, hotspots enĀ zakelijke telefonie (ik heb een consumentenabonnement). Die mensen hebben echt hun best gedaan, maar konden het probleem niet oplossen. Ik heb ingelogd op wifi.kpn.com omdat ik daar een reset zou kunnen doen, maar dat werkt alleen als je ook internet via KPN hebt. Uiteindelijk was het advies om na het weekend nog een keer te bellen met de hotspot afdeling op 0800-0414. Zojuist weer een poos mee aan de lijn gezeten, zonder resultaat. Uiteindelijk hebben zij mij weer doorverbonden met de normale klantenservice op 1200: weer in de wacht, en uiteindelijk was de conclusie dat het niet op te lossen was.
Dit is echt om moedeloos van te worden. Hoe moeilijk kan het nou zijn om een nieuw wachtwoord te laten genereren. Ik kan gewoon niet geloven dat dat niet kan. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar moet krijgen of kan iemand van KPN dit voor me oppakken?
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel