Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn Black Friday welkomstcadeau?

  • 9 January 2022
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Beste lezer, ik ben ook benieuwd naar mijn welkomstcadeau. Ik ben overgestapt naar jullie met de Black friday deal van vorig jaar en zou een Philips smart tv krijgen als welkomst cadeau. Alles is netjes geregeld, ik ben geïnstalleerd en aangesloten  alleen over de tv hoor en ik zie ik niks en ik zou hem wel graag ontvangen uiteraard.  

Kan je me iets meer vertelen  hierover?  Wanneer ik hem kan verwachten bijvoorbeeld? 

Alvast bedankt  ? 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 9 January 2022, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +12

Beste lezer, ik ben ook benieuwd naar mijn welkomstcadeau. Ik ben overgestapt naar jullie met de Black friday deal van vorig jaar en zou een Philips smart tv krijgen als welkomst cadeau. Alles is netjes geregeld, ik ben geïnstalleerd en aangesloten  alleen over de tv hoor en ik zie ik niks en ik zou hem wel graag ontvangen uiteraard.  

Kan je me iets meer vertelen  hierover?  Wanneer ik hem kan verwachten bijvoorbeeld? 

Alvast bedankt  ? 

 

 

Ben je al langer dan 14 dagen aangesloten? Dat is namelijk de bedenktijd die eerst voorbij moet zijn. Heb je al wel een mail ontvangen over de Philips TV? Voor informatie kan je contact opnemen met Sidekix. Dat is de partij die de leveringen en logistiek verzorgt. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088  623 70 06 (lokaal tarief)

Okay  dat is prima, 

Waar kon ik die informatie eigenlijk vinden nog na mijn aanmelding  ?

Want naar mijn weten  heb ik alle andere informatie wbt overstap , installatie en het gekozen abbonement snel en netjes ontvangen maar over het hoe en wat wbt het welkomst cadeau heb ik niks meer kunnen vinden, ook in mijn kpn staat niks hierover vermeld...  toch? 

Maar goed,  ik weet het nu en ik zal 1 deze dagen waarschijnlijk dan wel iets horen. 

Als ik niks meer hoor dan neem ik contact op met bovengenoemd bedrijf.

Bedankt voor de informatie ,

Vriendelijke groeten, 

Simone 

Badge +12

Okay  dat is prima, 

Waar kon ik die informatie eigenlijk vinden nog na mijn aanmelding  ?

Want naar mijn weten  heb ik alle andere informatie wbt overstap , installatie en het gekozen abbonement snel en netjes ontvangen maar over het hoe en wat wbt het welkomst cadeau heb ik niks meer kunnen vinden, ook in mijn kpn staat niks hierover vermeld...  toch? 

Maar goed,  ik weet het nu en ik zal 1 deze dagen waarschijnlijk dan wel iets horen. 

Als ik niks meer hoor dan neem ik contact op met bovengenoemd bedrijf.

Bedankt voor de informatie ,

Vriendelijke groeten, 

Simone 

Heb je wel een mail ontvangen over het welkomst-cadeau? Ik ga er wel even vanuit dat je binnen de actieperiode hebt besteld en gekozen hebt voor een jaarcontract.