Beantwoord

Wel voor Xbox gamepass betaald, maar nooit besteld

  • 2 January 2022
  • 5 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik zou volgens KPN  eind nov 2021 een abonnement hebben afgesloten voor XBox game pass. Hier weet ik niks van en heb nooit een bevestiging gekregen als ik het wel zou hebben gedaan. KPN komt ook niet met een bewijs waar ik om vroeg en zegt dat ik het niet met KPN moet regelen. Erg jammer want hoe komen ze bij KPN dan aan gegevens dat ik volgens hen wel iets heb afgesloten.

Ik zou graag het abonnements geld terug willen krijgen van KPN maar dat doen ze niet. 

Wie heeft hier nog meer mee te maken  

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 5 January 2022, 11:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @AAJP, welkom terug. Ik kan me voorstellen dat je hier vreemd van opkijkt als je zelf niets hebt aangevraagd! Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Denise, ik heb de gegevens al ingevuld of mis ik iets anders?

Reputatie 7
Badge +17

Ik had geen seintje gekregen dat je het profiel had ingevuld, sorry. Ik zie dat de XBOX Game Pass Ultimate inderdaad actief is op jouw mobiele abonnement. Ik zeg ‘actief’, omdat ondanks het telefonische contact op 23 december 2021 nog steeds actief is. Ik mag dit niet voor jou uitzetten, omdat hiervoor een verificatie sms verstuurd moet worden. Ik wil je daarom vragen om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega aan de telefoon kan dit voor je stopzetten en kan je dan ook gelijk verder helpen.

Ik ben nu aan de telefoon maar ook deze medewerker blijft erbij dat ik het heb aangevraagd. Mocht dat zo zijn dan moet ik daar een bewijs van hebben gekregen en dat heb ik NOOIT ontvangen. KPN komt ook niet met een bewijs dat ik het zou hebben aangevraagd maar zet wel iets op de factuur. Dan moet de KPN toch een soort van opdracht hebben ontvangen als bewijs. Nu wordt er zomaar iets op een factuur gezet en de klant moet het maar uitzoeken. Ik noem dat GEEN service. Ik wil een bewijs zien van de KPN dat ik iets heb aangevraagd 

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap heel goed dat je hier graag bewijs van wilt hebben. Zelf kan ik dit momenteel niet aanleveren. Ik zie in het systeem namelijk ook geen bevestiging van een wijziging staan. Ik heb navraag bij mijn collega's gedaan om te achterhalen vanaf welk IP adres de aanvraag is gedaan. Zodra ik dit weet, zal ik je dit per privébericht toesturen.