27 december alles succesvol aangesloten en heb een paar dagen later gebeld met sidekix om te informeren wanneer ik mijn cadeau zou ontvangen. Ik had gelijk de dag erop al een track en trace linkje gekregen ( waar nu alleen nog maar te zien is dat de bezorgtijd onbekend is en er nog niets is aangeboden door KPN) Klantenservice vertelde me dat eigenlijk pas na 14 dagen de cadeaus werden verzonden en dat ik dus in de week van 10 januari de TV bezorgd zou krijgen. Wij hadden afgesproken dat als er niet zou gebeuren ik vandaag weer zou bellen met Sidekix, Uit mijn schrijven is wel duidelijk dat er niets is geleverd. Vandaag nog maar een keer gebeld en dit keer wordt me verteld dat ergens volgende week de TV zal worden geleverd en dat er nu even geen voorraad meer is, en mocht dat niet gebeuren ik maar even contact moest opnemen (klinkt bekend)Ik ben inmiddels al twee keer met een week vooruit geschoven. Begin eigenlijk al een beetje spijt te krijgen van de overstap. Kan iemand hier op het forum voor mijn nagaan aub wanneer die cadeaus nou daadwerkelijk geleverd worden, en ook zou ik graag willen weten hoelang mag KPN doen over het leveren van een welkomst cadeau en wat ik als consument kan doen als ze niet de gemaakte afspraak na komen.
Beste antwoord door Rutger van KPN
Bekijk origineel